  • 11. Data: 2007-06-03 10:02:49
    Temat: Re: KK citi i obsluga online - subiektywna ocena
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Znacznik" <z...@T...pl> wrote in message
    news:f3u0p1$oln$1@news.onet.pl...

    > Też tak ma? Przecież chyba można pobrać wyciąg pdf bez zaznaczania
    > "..rezygnuję z papierowych".

    W ktorym miejscu, bo jakos nie moge sie doszukac. Chyba, ze masz na mysli
    wyswietlenie historii na i zrzucenie jej do pdfa przy pomocy jakiegos
    emulatora drukarki. Cos takiego to i w Citi mozna zrobic...

    MK

  • 12. Data: 2007-06-03 10:23:29
    Od: "Znacznik" <z...@T...pl>

    Użytkownik "MK" napisał w wiadomości

    > W ktorym miejscu, bo jakos nie moge sie doszukac. Chyba, ze masz na mysli
    > wyswietlenie historii na i zrzucenie jej do pdfa przy pomocy jakiegos
    > emulatora drukarki. Cos takiego to i w Citi mozna zrobic...

    Sprawdziłem i rzeczywiście to jest jakiś wyciąg z lutego i aby mieć bieżące
    trzeba zrezygnować z papierowych.

  • 13. Data: 2007-06-03 10:39:05
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "crc_error" <mail@is_not_available.com> napisał w wiadomości

    > postanowilem zamowic KK citi. Wypelnilem stosowny formularz online,
    > pozniej kontakt z agentem, ktory przyjechal z tym samym formularzem i
    > wypelnial to samo recznie /.../
    > Wniosek zatem, ze ten formularz online to chyba tylko dla parady w
    > serwisie zamiescili

    mam takie same wrażenia. wniosek wypełniałem, klikałem, przepisywałem nr
    dowodu na www, jakiś czas został poświęcony, po czym przyjechała agentka
    i... pytała i przepisywała idelanie to samo, te same dane, dużo dłużej niż
    ja to robiłem w formularzu www. bezsens.

    > Pozniej przyslali karta, miala byc Visa, a przyszla oczywiscie MasterCard.

    mimo upływu 3 tygodni mnie nic nie przysłali. NIC. nawet odmowy. pewnie dużo
    ludzi otzrymało propozycję lub ulotkę/mail reklamowy, i się zdeycdwało, a
    ilość chętnych przytłoczyła citibank.

    przy okazji pytanie:
    zamówiłem master a nie visę - czy ich funkcjonaloność jest taka sama jeśli
    stosować karty citi tylko w kraju?

  • 14. Data: 2007-06-03 11:01:26
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    crc_error wrote:
    > Jesli natomiast chodzi o obsluge on-line to moge powiedziec tylko jedno -
    > dramat. Opcje porozrzucane gdzie popadnie. Mimo ze jest ich stosunkowo
    > niewiele, to i tak nielatwo znalezc odpowiednia, czesto trzeba klikac metoda
    > prob i bledow.

    Zgadza sie. Serwis internetowy Citi to tragedia. Dla mnie wzorem jest
    serwis transakcyjny Multibanku. Jest jakis taki czytelny. Wszysto ladnie
    pooddzielane. Jakby Citi wprowadzil podobny system, to dawno
    przenioslbym tam konto osobiste.

    --
    Michal Raczko
    GG 3115539

  • 15. Data: 2007-06-03 12:05:04
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    > "xviper" <v...@o...pl> wrote in message

    > Hm, np. BZWBK tez tak ma... podobnie chyba Millennium.... Dla banku
    > wysylanie wyciagow to dodatkowy koszt, wiec uzasadnione jest, ze chca
    > ograniczyc ich liczbe.

    a co Ty opowiadasz? Ja mowie o podejrzeniu zestawienia transakcji,
    calkowitej kwocie do zaplaty i terminu platnosci - to wszystko dostepne jest
    w BZWBK bez zamawiania wyciagow emailem. Ja dostaje papierowy wyciag BZWBK i
    moge podejrzec zestawienie transakacji wraz z calkowita kwota do zaplaty i
    terminem online w citi to chyba niemozliwe chyba ze czegos w serwisie nie
    widze?

  • 16. Data: 2007-06-03 14:22:14
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > BZWBK i moge podejrzec zestawienie transakacji wraz z calkowita kwota do
    > zaplaty i terminem online w citi to chyba niemozliwe chyba ze czegos w

    To chyba nie widzisz.... Ja widze np, cos takiego...

    Citibank Gold MasterCard:
    512568************* (Numer karty kredytowej)
    ******************* (Pełny numer rachunku w formacie NRB)

    * PLNsaldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 16/05/2007

    * PLNlimit kredytowy

    * PLNsaldo dostępne

    * PLNobecne saldo zadłużenia

    * PLNdostępny limit wypłat gotówkowych

    62,00 PLNminimalna kwota do zapłaty płatne do 11/06/2007

    <Menu <Zestawienie rachunków Przeglądaj dane

    OPERACJE NA RACHUNKU

    Data Rodzaj transakcji Opis transakcji Wypłaty Wpłaty Saldo księgowe

    UNBILLED TRANSACTIONS

    CREDIT CARD NO : *

    31/05 STACJA PALIW WARSZAWA WARSZAWA PL 49,98 PLN

    28/05 PRZELEW Upc Polska 357,96 PLN

    Nie rozni sie to wcale od informacji jakie sa widoczne na stronie BZ WBK. A
    to jak rozumiem jest dla ciebie wystarczajace.

    MK

  • 17. Data: 2007-06-03 15:49:53
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    MK napisał(a):

    > Nie rozni sie to wcale od informacji jakie sa widoczne na stronie BZ
    > WBK

    Poza estetyką, rzecz jasna ;)

    PG

  • 18. Data: 2007-06-03 19:08:02
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Konrad N.S. pisze:

> [...]
    > dowodu na www, jakiś czas został poświęcony, po czym przyjechała agentka
    > i... pytała i przepisywała idelanie to samo, te same dane, dużo dłużej

    W sumie to wygląda to chyba tak. Na stronie możesz sobie wpisać co tam
    chcesz, możesz się pomylić zwyczajnie. Być może agenci, po kilku
    wizytach stwierdzili, że lepiej jest napisać przy kliencie. W ING jak
    brałem ostatnio MC to jest jeszcze lepiej. Najpierw www później to samo
    przez telefon i jak poszedłem do oddziału aktywować kartę a panie
    poinformowała mnie, że muszę jeszcze raz to wszystko podać i wypisać 3
    strony A4 to normalnie nie mogłem uwierzyć. Jednak karta była potrzebna
    to pokornie odwaliłem po raz trzeci to samo. Pod tym względem w Citi
    jest nieźle.

    > przy okazji pytanie:
    > zamówiłem master a nie visę - czy ich funkcjonaloność jest taka sama
    > jeśli stosować karty citi tylko w kraju?

    Poczytaj na stronie co dana karta oferuje, bo jest to ładnie opisane.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 19. Data: 2007-06-04 06:47:22
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 03 Jun 2007 13:01:26 +0200, Michal Raczko napisał(a):

> [...]
    > serwis transakcyjny Multibanku. Jest jakis taki czytelny. Wszysto ladnie
    > pooddzielane. Jakby Citi wprowadzil podobny system, to dawno

    Też mi się www Multi podobało. Jednak brakuje tu dwóch rzeczy, które
    ma Citi czyli ulubione i przelew zbiorczy. Pisałem sugestie i prośby do
    supportu, ale nic to nie dało.

  • 20. Data: 2007-06-04 12:02:10
    Od: "xviper" <v...@o...pl>

    > "xviper" <v...@o...pl> wrote in message

    > To chyba nie widzisz.... Ja widze np, cos takiego...

    A ja cos takiego

    Citibank Visa Gold
    ************* (Numer karty kredytowej)
    ******************* (Pełny numer rachunku w formacie NRB)

    * PLNsaldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 28/05/2007

    * PLNlimit kredytowy

    * PLNsaldo dostępne

    * PLNobecne saldo zadłużenia

    * PLNdostępny limit wypłat gotówkowych

    i nie wiem do kiedy jest wymagana spłata ? Wiem mozna liczyc dni ale zeby
    takiej podstawowej informacji nie bylo widac w systemie?