eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania reklamowa Inteligo a zycieRe: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.gazeta
    .pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Date: Mon, 14 Apr 2003 14:08:17 +0200
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <b7e8lo$ihf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <b7drrv$3lt$1@news.onet.pl> <b7e6dr$d35$1@news.onet.pl>
    <5...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: dial-4795.wroclaw.dialog.net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1050322424 18991 62.87.147.187 (14 Apr 2003 12:13:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Apr 2003 12:13:44 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236336
    [ ukryj nagłówki ]

    zoil wrote:

    > "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
    > najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
    > instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
    > oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."

    Sęk w tym, że my prawdopodobnie nie jesteśmy "statystycznymi klientami
    banków" i stąd to nasze niezdrowe zainteresowanie procentami, opłatami oraz
    poziomem usług w bankach :D


    --
    Pozdrowienia,
    Glenn



    --
    Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1