eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKampania reklamowa Inteligo a zycieRe: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kampania reklamowa Inteligo a zycie
    Date: Mon, 14 Apr 2003 14:12:10 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <b7e8a8$r23$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <b7drrv$3lt$1@news.onet.pl> <b7e6dr$d35$1@news.onet.pl>
    <5...@4...com>
    NNTP-Posting-Host: vip.server.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1050322057 27715 212.244.187.3 (14 Apr 2003 12:07:37
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Apr 2003 12:07:37 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.3b) Gecko/20030210
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <5...@4...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:236335
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik zoil napisał:

    > co wy tak o tych procentach? :)
    > zobaczcie tu:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=701445
    > "Z badań Pentoru wynika, że dla statystycznych klientów banków
    > najważniejsza jest dogodna lokalizacja oddziału, zaufanie do
    > instytucji i szeroka sieć oddziałów. Najmniej zależy im na dobrym
    > oprocentowaniu, opłatach i prowizjach."

    O, no wlasnie. Tym bardziej ze procenty, oplaty i prowizje to marne
    grosze. Wiem, przez cale zycie, to bym mogl na oplatach zaoszczedzic na
    granitowy nagrobek, ale prawde mowiac, to ja ten nagrobek pier&^%$ :-P

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1