-
21. Data: 2011-12-06 10:56:37
Temat: Re: Karta do zakupów w USD
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
<p...@g...com> wrote:
>On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
><p...@g...com> wrote:
>
>>>Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
>>>BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
>>>wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
>>>ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
>
>I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
>przyjęcia).
I dalszy ciąg po prawie 2 tygodniach:
- wczoraj zadzwoniłem na dezinfolinię z pytaniem "jak tam moja
reklamacja". Nic nie wiedzą (znaczy: jest, ale nie wiedzą czy i jak
jest załatwiona). Odesłali mnie do oddziału, gdzie ją składałem.
- dziś zadzwoniłem do oddziału i usłyszałem, że mam odesłać kartę;
oddział "umywa ręce". Gdybym kupił kartę w oddziale, to by załatwili,
a skoro skorzystałem z drogi, jaką sam bank mi wskazał (*), to mogę
się wypchać i mam rozmawiać z "komórką Allegro"
(*) kliknięcie na stronie prepaid.bzwbk.pl w "karty walutowe" i "zamów
teraz" odsyła pod adres http://bank-zachodni-wbk.na.allegro.pl/
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
-
22. Data: 2011-12-30 14:18:46
Temat: Re: Karta do zakupów w USD
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
<p...@g...com> wrote:
>On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
><p...@g...com> wrote:
>
>>On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
>><p...@g...com> wrote:
>>
>>>>Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
>>>>BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
>>>>wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
>>>>ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
>>
>>I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
>>przyjęcia).
>
>I dalszy ciąg po prawie 2 tygodniach:
I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było,
ale chyba chodzi o rzecznika klienta
http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
a/rzecznik-klienta.html)
rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu
30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał
wykrztusić z siebie odpowiedzi.
Ciekawe, jaki mają w tym cel? Ja straciłem 15 zł na kartę, ale ciekaw
jestem ile osób moja sprawa zniechęci do skorzystania z usług banku,
który nie potrafi zakleic koperty z kartą, a na zwróconą uwagę (w
formie pisemnej reklamacji) nie zechciał odpowiedzieć przez tak długi
czas.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
-
23. Data: 2012-01-10 08:09:07
Temat: Re: Karta do zakupów w USD
Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>
On Fri, 30 Dec 2011 15:18:46 +0100, Jarek Andrzejewski
<p...@g...com> wrote:
>On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
><p...@g...com> wrote:
>
>>On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
>><p...@g...com> wrote:
>>
>>>On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
>>><p...@g...com> wrote:
>>>
>>>>>Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
>>>>>BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
>>>>>wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
>>>>>ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
>>>
>>>I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
>>>przyjęcia).
>>
>>I dalszy ciąg po prawie 2 tygodniach:
>
>I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było,
>ale chyba chodzi o rzecznika klienta
>http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klien
ta/rzecznik-klienta.html)
>rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu
>30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał
>wykrztusić z siebie odpowiedzi.
Mam nadzieję, że to już ostatnia część: wczoraj dostałem nową kartę. W
zaklejonej kopercie :-)
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
-
24. Data: 2012-01-10 10:46:46
Temat: Re: Karta do zakupów w USD
Od: "witrak()" <w...@h...com>
Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote on 2012-01-10_9:09
> On Fri, 30 Dec 2011 15:18:46 +0100, Jarek Andrzejewski
> <p...@g...com> wrote:
>
>> On Tue, 06 Dec 2011 11:56:37 +0100, Jarek Andrzejewski
>> <p...@g...com> wrote:
>>
>>> On Wed, 23 Nov 2011 10:26:52 +0100, Jarek Andrzejewski
>>> <p...@g...com> wrote:
>>>
>>>> On Tue, 22 Nov 2011 10:02:17 +0100, Jarek Andrzejewski
>>>> <p...@g...com> wrote:
>>>>
>>>>>> Jest ciąg dalszy: karta przyszła w zwykłej kopercie ze stemplami
>>>>>> BZWBK, która z łatwością dała się rozkleić i ponownie skleić, a
>>>>>> wewnątrz była druga koperta (zielona, z BZWBK), całkowicie otwarta (w
>>>>>> ogóle nie sklejona). Koperta z PIN jest nienaruszona.
>>>>
>>>> I c.d.: złożyłem reklamację w oddziale (na dezinfolinii odmówiono jej
>>>> przyjęcia).
>>>
>>> I dalszy ciąg po prawie 2 tygodniach:
>>
>> I dalszy ciąg po 37 dniach: ponoć "rzecznik banku" (tak w mailu było,
>> ale chyba chodzi o rzecznika klienta
>> http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klient
a/rzecznik-klienta.html)
>> rozpatruje sprawę wespół w zespół (reklamacji), ale pomimo upływu
>> 30-dniowego terminu, jaki sam sobie narzucił - wciąż BZWBK nie zdołał
>> wykrztusić z siebie odpowiedzi.
>
> Mam nadzieję, że to już ostatnia część: wczoraj dostałem nową kartę. W
> zaklejonej kopercie :-)
Hurraaaa!!!
Hm, ale z tego wynika, że nie są bezdennymi głąbami - uczą się...
witrak()