  • 11. Data: 2007-05-03 21:58:47
    Temat: Re: Karta kredytowa na dowód
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Nowakowski napisał(a):
    > Pomijam oczywiście sposób uznawania i rozpatrywania reklamacji KK przez
    > Citi - tutaj faktycznie jest to benchmark.

    Dodajmy wiec wszystkie zalety i wyjdzie nam najlepsza karta. Oczywiscie
    wiele roznych opcji maja tez inne karty ale to wlasnie ta ma je
    wszystkie. W dodatku Citi jest rozpoznowane w praktycznie kazdym kraju,
    co tez moze czasem byc zaleta.

    I jeszcze taka drobna uwaga na temat znizek : inne karty tez ja maja ale
    przewaznie sa to znizki mniejsze albo sa to znizki w jakichs dziwnych
    miejsach. Citi ma na tomiast rozbudowany system znizek w wielu
    powszechnych sklepach (przynajmniej tych w ktorych ja dosyc czesto kupuje).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-05-04 06:49:58
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Thu, 03 May 2007 23:58:47 +0200, Mithos napisał(a):

    > Dodajmy wiec wszystkie zalety i wyjdzie nam najlepsza karta.
    2 razy w roku można przesunąć termin spłaty (np. jak się nie ma kasy w
    ostatni dzień a nie chce się płacić za niespłacenie karty). Nie wiem tylko
    o jaki okres czasu można przesunąć ten termin...

  • 13. Data: 2007-05-04 08:28:17
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 May 2007 23:47:18 +0200, Marcin Nowakowski
    <m...@...sygnaturce.pl> wrote:

    >Pomijam oczywiście sposób uznawania i rozpatrywania reklamacji KK przez
    >Citi - tutaj faktycznie jest to benchmark.

    A mnie się jeszcze podoba płacenie stałych rachunków (czynsz, gaz,
    prąd, kablówka, itd.) z karty!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller

  • 14. Data: 2007-05-04 09:10:13
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "smE" <n...@n...com> wrote in message news:exv7t6ho1ygq.dlg@th.el.ma...

    > 2 razy w roku można przesunąć termin spłaty (np. jak się nie ma kasy w
    > ostatni dzień a nie chce się płacić za niespłacenie karty). Nie wiem tylko
    > o jaki okres czasu można przesunąć ten termin...

    Skip payment to jest mozliwosc niesplacenia kwoty minimalnej w danym m-cu,
    czyzby to dzialalo?

    MK

  • 15. Data: 2007-05-04 15:22:52
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Polbank daje karte kredytową na dowód. Płaską VisaElectron z limitem 2000 zł
    > bez problemu. Wypukłą... nie wiem, ale jak analityk stwierdzi, ze mogą dać to
    > dadzą.
    >
    > --
    > Rezydent
    >
    > --

    Ciekawe do czego poza szpanowaniem można użyć karty kredytowej bez kredytu, bo
    2000 PLN to żaden kredyt.

    "nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji"

  • 16. Data: 2007-05-04 15:38:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    złodziej podatków napisał(a):
    > Ciekawe do czego poza szpanowaniem można użyć karty kredytowej bez kredytu, bo
    > 2000 PLN to żaden kredyt.

    Ja mniej wiecej tyle wydaje miesiecznie przy uzyciu KK. Chyba ze mam
    jakis extra zakup.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 17. Data: 2007-05-04 16:05:14
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Ja mniej wiecej tyle wydaje miesiecznie przy uzyciu KK. Chyba ze mam
    > jakis extra zakup.
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Mithos
    A nie mylisz przypadkiem kredytowej z płatniczą ? Dla mnie, chociaż prowadzę
    tylko mały "fituliten gescheft" jak na karcie nie ma przynajmniej 10 k to jest
    to kawałek plastiku a nie KK i nawet nosić tego nie warto. Kartę mam na wypadek
    konieczności użycia ciut większej gotówki której ewentualnie mogę w porfelu w
    danej chwili nie mieć.

    pozdrówka

    " nie kradnij, minister finansów nie toleruje konkurencji "

  • 18. Data: 2007-05-04 16:16:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > konieczności użycia ciut większej gotówki której ewentualnie mogę w porfelu w

    Ja KK place za rozne rzeczy codziennie uzytku (paliwo, jedzenie, ubrania
    itp.). Za wieksze zakupy tez ale tych nie robie kazdego dnia.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2007-05-04 17:08:53
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > A nie mylisz przypadkiem kredytowej z płatniczą ? Dla mnie,
    > jak na karcie nie ma przynajmniej 10 k to jest to kawałek
    > plastiku a nie KK i nawet nosić tego nie warto.

    <sarkazm> Aha, i jeszcze zaraz zacznijcie porównywać długości penisów i ilość
    koni pod maską samochodu...</sarkazm> BP,NMSP.

    Pzdr. Parl Dro

  • 20. Data: 2007-05-04 17:49:39
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    złodziej podatków <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > tylko mały "fituliten gescheft" jak na karcie nie ma przynajmniej 10 k to jest
    > to kawałek plastiku a nie KK i nawet nosić tego nie warto.

    Ale mowisz o funtach, a przynajmniej o Euro. Bo chyba nie o zlotowkach w tak
    smiesznie niklej kwocie?

    > Kartę mam na wypadek
    >
    > konieczności użycia ciut większej gotówki której ewentualnie mogę w porfelu w
    > danej chwili nie mieć.

    Oj tak. Zwlaszcza gdy nieoczekiwanie trzeba zarankowac samolot w jakims dziwnym
    kraiku.