  • 21. Data: 2007-05-05 08:52:49
    Temat: Re: Karta kredytowa na dowód
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Albo, albo...
    JaC

    > Aha, i jeszcze zaraz zacznijcie porównywać długości penisów i ilość koni pod maską
    samochodu...

  • 22. Data: 2007-05-08 17:11:32
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...com>

    Parl Dro wrote:

    > "Czerwoni" czyli eurobank też dają "na dowód",

    a nie jest tak że wcześniej trzeba mieć już jakiś kredyt w dowolnym
    banku? Kiedyś do nich poszedłem zapytać się o co chodzi z tym "na dowód"
    to dowiedzialem się że się nie kwalifikuję bo nie miałem w życiu
    potrzeby zaciągania kredytu ;)

    (..)
    > PS. W praktyce obie karty niczym się nie różnią poza nazwą, kolorem i
    > wypukłością - marketing górą...

    i poza tym że wypukłą można płacić w miejscach gdzie płaską nie można
    (taksówki)

  • 23. Data: 2007-05-08 18:00:21
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Rezydent napisał(a):
    > Polbank daje karte kredytową na dowód. Płaską VisaElectron z limitem 2000 zł
    > bez problemu. Wypukłą... nie wiem, ale jak analityk stwierdzi, ze mogą dać to
    > dadzą.

    Co to znaczy "na dowód"?

    "Na dowód" to ja rozumiem, że podaję bankowi JEDYNIE dowód osobisty,
    żadnych innych danych i nie mam obowiązków spełnić żadnych innych
    warunków. Po prostu, jak otworzenie konta bankowego - "na dowód".
    Jeżeli bank żąda podawania danych pracodawcy (i tym warunkuje wydanie
    KK) i ewentualnie sam sobie weryfikuje ich prawdziwość, to to jest takie
    "na dowód" jak z koziej dupy trąba.

  • 24. Data: 2007-05-08 18:12:10
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Jeżeli bank żąda podawania danych pracodawcy (i tym warunkuje wydanie
    > KK) i ewentualnie sam sobie weryfikuje ich prawdziwość, to to jest takie

    To się nazywa _marketing_ ;)
    Tak na chłopski rozum to bank musiałby mieć w naprawdę dużym poważaniu ryzyko
    jeśliby wydawał KK tylko za okazaniem DO :) Ale z drugiej strony komunikacja
    marketingowa mówi o tym jednoznacznie. Ale że jest to jedynie hasło reklamowe to
    ciężko wypominać bankowi, że żąda czegoś innego niż dowód (a byli tacy co
    próbowali się o to kłócić). A ludzie tak czy inaczej do placówki przyjdą się
    spytać "ossochodzi" i efekt marketingowy osiągnięty.

    PS. W końcu to banki a nie Caritas ;)

    Pzdr. Parl Dro

  • 25. Data: 2007-05-08 18:15:11
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > banku? Kiedyś do nich poszedłem zapytać się o co chodzi z tym "na dowód"
    > to dowiedzialem się że się nie kwalifikuję bo nie miałem w życiu

    Ano też tak najpierw myślałem ;) Dopiero potem wsłuchałem się w reklamę i
    poczytałem ulotki gdzie jak byk stoi że masz "na dowód" "jeśli spłaciłeś na czas
    kredyt w innym banku".

    > i poza tym że wypukłą można płacić w miejscach gdzie płaską nie można
    > (taksówki)

    No racja. Choć jaki odsetek emerytów-klientów eurobanku będzie płacił za jazdę
    taksówką swoją KK? ;)

    Pzdr. Parl Dro

  • 26. Data: 2007-05-08 19:18:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Tak na chłopski rozum to bank musiałby mieć w naprawdę dużym poważaniu ryzyko
    > jeśliby wydawał KK tylko za okazaniem DO

    Podejrzane, banki miewaja w zwyczaju przysylac KK bez wczesniejszego
    okazywania im czegokolwiek. Pisza ze wystarczy podpisac i odeslac
    umowe.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 27. Data: 2007-05-08 19:28:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 08 May 2007 21:18:12 +0200,
    osoba podpisana: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    napisała:

    > Podejrzane, banki miewaja w zwyczaju przysylac KK bez wczesniejszego
    > okazywania im czegokolwiek. Pisza ze wystarczy podpisac i odeslac

    Owszem. Bo "okazałes" im sporo danych korzystając z konta/kredytu etc.
    Chyba, że podasz przykład klienta "z ulicy" któremu cos takiego wysłali.
    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 28. Data: 2007-05-08 19:35:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > Owszem. Bo "okazałes" im sporo danych korzystając z konta/kredytu etc.

    Eee tam.

    > Chyba, że podasz przykład klienta "z ulicy" któremu cos takiego wysłali.

    Mi wyslali. Przyznaje ze kiedys uzywalem tamtego banku (aczkolwiek
    adres chyba mieli nowy). Od tamtego czasu zdazylo minac kilka lat.
    Zadnych kredytow tam nie bralem.

    A moze powinienem sprawdzic to ostatnie? :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 29. Data: 2007-05-08 20:14:55
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Mi wyslali. Przyznaje ze kiedys uzywalem tamtego banku (aczkolwiek
    > adres chyba mieli nowy). Od tamtego czasu zdazylo minac kilka lat.
    > Zadnych kredytow tam nie bralem.
    >
    > A moze powinienem sprawdzic to ostatnie? :-)

    Oj lepiej sprawdź ;)
    A tak bardziej poważnie to tak jak pisał Kamil, banki wysyłają takie karty do
    klientów, których znają (lepiej, mniej, ale zawsze jakoś) - konto, zakup
    ratalny, kredyt, nawet poręczenie. Ja nie spotkałem się z przypadkiem, żeby
    całkowita "świeżynka" dostała taką KK gotową do podpisania i użycia ;) Taki to
    może jedynie liczyć na "informację handlową" ;)

    Pzdr. Parl Dro

  • 30. Data: 2007-05-08 20:44:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Parl Dro" <p...@p...onet.pl> writes:

    > Oj lepiej sprawdź ;)

    Eee tam.

> [...]
    > całkowita "świeżynka" dostała taką KK gotową do podpisania i użycia ;) Taki
    > może jedynie liczyć na "informację handlową" ;)

    Tak jak napisalem, moj przypadek byl taki, ze nie mieli ze mna zadnego
    kontaktu od ladnych paru lat. Wczesniej mialem u nich ze dwa konta
    i to wszystko. W tzw. "miedzyczasie" zdazyli zostac przez inny bank
    przejeci, a ja takze zmienilem adres.
    --
    Krzysztof Halasa