eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Kolejny smutny rekord - INTELIGO
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 40

  • 11. Data: 2004-11-26 14:12:54
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: SID <s...@g...pl>

    GideoN wrote:
    > SID wrote:
    >
    >>
    >> Mam porównanie z Multibankiem i może dlatego uważam system stosowany w
    >> INTELIGO za dno.
    >>
    >> Tam kartę kodów można otrzymać od ręki w oddziale banku lub zamówić do
    >> 5 kart które jak na razie docierały do nas w ciągu 2 dni.
    >>
    >
    > jak narazie karty kodow z Inteligo docieraja do mnie w przeciagu 4 dni,
    > no a argument ze w multibanku mozna w oddziale pobrac karty kodow a w
    > Inteligo nie, jest conajmniej debilny :-)
    >
    > jednakze jak wiele razy juz na tej grupie podam ci bardzo dogodne
    > rozwiazanie : zmien bank, wroc do Multibanku np.
    >

    Ciekawe co debilnego jest w takiej mozliwości ? - ostatnio musiałem
    nagle zużyć w ciągu kliku godzin kilkanaście kodów i zabrakło mi 2 więc
    spokojnie odebrałem sobie kartę kodów w oddziale Multibanku bez potrzeby
    2 tygodniowego czekania.

    Kilka miesięcy temu karty z INTELIGO docierały w terminie 1 na tydzień,
    a teraz jest po prostu coraz gorzej.

    Zmienić bank owszem można zawsze.

    Jednak wydawało mi się, że to Klienci są dla Banku a nie odwrotnie.

    Moje doświadczenia są po prostu przestrogą dla potencjalnych klientów
    INTELIGO którzy liczą na możliwość korzystania z więcej niż 72 haseł
    jednorazowych miesięcznie.

    SID


  • 12. Data: 2004-11-26 14:15:29
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: SID <s...@g...pl>

    witek wrote:
    > SID wrote:
    >
    >>
    >> Mam porównanie z Multibankiem i może dlatego uważam system stosowany w
    >> INTELIGO za dno.
    >>
    > Skoro uwazasz, ze Inteligo to dno, to wez zmien bank i przestan narzekac
    > marudo.

    Przenieść kilkaset kont klientów nie jest tak łatwo - dlaczego nie
    powiesz - niech Inteligo przesyła więcej kart ? - chyba to rozwiązałoby
    problem wielu Klientom tego banku.

    SID


  • 13. Data: 2004-11-26 14:17:53
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: SID <s...@g...pl>

    Paweł wrote:
    >>>nie musi - wystarczy wtedy zamówić wysłanie karty kodów "na zapas"
    >>
    >>No to nie wiem czego sie czepia moj przedpiszca.
    >
    >
    > a to pierwszy raz w życiu widzisz kogoś kto sie czepia bez sensu ? :-)
    >
    >
    > fakty, fakty i jeszcze raz fakty :
    > Inteligo ma swój "algorytm wysyłania" kodów zdrapek - wyglada to mniej
    > więcej tak, że po zużyciu połowy karty kodów wysyłają klientowi następną
    > automatycznie
    >
    > stąd prosty wniosek że jeśli ktoś używa tych kodów "liniowo" w czasie to nie
    > ma żadnego problemu
    >
    > jeśli natomiast ktoś pierwszą połowę kodów zużył np w ciągu 4 miesięcy - a
    > nagle przyśpieszył po osiągnięciu połowy i w ciągu 10 dni zużywa resztę - to
    > może sie jak widać wyżej zdarzyć że inteligo nie zdąży dosłać tych kodów na
    > czas
    >
    > jeśli ktoś wie jak to działa lub poprostu jest przezorny to wystarczy
    > skorzystać z dostępnej w inteligo opcji i zamówić kartę kodów "na zapas" -
    > niech sobie leży i czeka - na tej zasadzie mam np w domu 2 listy z kodami z
    > mbanku i jak zacznę używać ostatniej listy to od razu zamówię 2 nowe na
    > zapas
    >
    > dzięki takiemu prostemu sposobowi masz problem całkowicie z głowy - ale
    > prościej jest oczywiście zgłosić pretensje niż ruszyć głową
    >
    > a systemu idealnego poprostu nie ma - kiedyś myslałem że ideałem jest token
    > ale jak zobaczyłem co VWBank robi z wymianą tokenów to juz chyba wolę kody
    > papierowe
    >
    >

    Masz rację, tylko że ja zużywam 20 kod po 1h od otrzymania karty i
    czekam na kolejną 2 tygodnie.
    I rezerwacja telefoniczna nie ma w tym momencie sensu ponieważ opóźnia
    jedynie automatyczny proces generowania kart.

    SID


  • 14. Data: 2004-11-26 14:45:22
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: Human Being <p...@p...onet.pl>

    SID wrote:

    >
    > Masz rację, tylko że ja zużywam 20 kod po 1h od otrzymania karty i
    > czekam na kolejną 2 tygodnie.
    > I rezerwacja telefoniczna nie ma w tym momencie sensu ponieważ opóźnia
    > jedynie automatyczny proces generowania kart.

    Ależ to oznacza, że ten bank nie jest dla Ciebie. I nie chodzi tu o
    Twoją osobę, tylko formę prowadzonej przez Ciebie działalności.
    Trudno wymagać aby bank dostosowywał procedury do pojedynczego
    użytkownika. Ciekawe czy znajdzie się ktoś podobny do Ciebie? Po
    prostu Twój sposób korzystania z konta jest na tyle niestandardowy, że
    bank nie przewidział go podczas tworzenia swojego systemu i nie możesz
    tu psioczyć na bank, tylko zastanów się gdzie przenieść konto abyś był
    zadowolony.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair


  • 15. Data: 2004-11-26 15:45:17
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Paweł
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > jeśli ktoś wie jak to działa lub poprostu jest przezorny to wystarczy
    > skorzystać z dostępnej w inteligo opcji...

    Możesz powiedzeć, gdzie widzisz tę _opcję_?

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz



  • 16. Data: 2004-11-26 15:58:35
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    To tak, jakbys żądał od firmy Chipdrive, żeby ich Internet zapewniał
    prywatność transmisji i możliwość gwarancji pasma - w technologii
    radiowej tego się nie da zrobić i już - za to jest tanio.
    Tak jak w Inteligo.

    Natomiast cała sprawa rzuca nowe światło na odwieczny problem najlepszej
    metody zabezpieczenia e-konta. Te klucze RSA nie są takie złe... Można
    wysyłać przelewy do upojenia.

    Ohm


  • 17. Data: 2004-11-26 16:49:25
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Human Being" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:co7fg8$6fs$1@inews.gazeta.pl...
    SID wrote:

    > > Masz rację, tylko że ja zużywam 20 kod po 1h od otrzymania karty i
    > > czekam na kolejną 2 tygodnie.

    > Ależ to oznacza, że ten bank nie jest dla Ciebie. I nie chodzi tu o
    > Twoją osobę, tylko formę prowadzonej przez Ciebie działalności.

    Obawiam się, ze dla osoby tak oszalamiajaco skapej nie ma zadnego dobrego
    banku...;-)
    Kolega SID zaklada sobie subkonta swoich klientow (za darmo przez internet)
    i potrzebuje kodow z karty by ustanowic platnosc z takiego subkonta na
    jakies swoje konto glowne. W koncu jakos potrzeba te wplaty klientow
    odebrac.
    Nawet deklarowal chec poniesienia jakowychs dodatkowych kosztow, w celu
    szybkiego wejscia w posiadanie tej/tych karty/kart, ale ja nie wierze w
    szczerosc takich deklaracji u czlowieka, ktory nie moze sie zdecydowac na
    poniesienie kosztu 0,99zl JEDNORAZOWO NA KLIENTA za zdefiniowanie tej
    platnosci przez telefon. Dodam dla ulatwienia ze telefon na 0-800 121 121
    jest bezplatny....
    Gdyby NAPRAWDE zalezalo mu na czasie to juz dawno by zadzwonil i ustanowil
    te platnosci. Przeciez po ich ustanowieniu potrzeba duzej ilosci kodow
    jednorazowych znika i nie ma problemu.

    A wy mu proponujecie inny bank, ktory pewnie za samo prowadzenie takiego
    subkonta bedzie bral miesiecznie wiecej niz 0,99zl w Inteligo jednorazowej
    oplaty.
    ;-)))

    --
    Pozdrowienia
    --
    Slawek Kos ---> s...@p...com



  • 18. Data: 2004-11-26 17:07:14
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    > Nawet deklarowal chec poniesienia jakowychs dodatkowych kosztow, w
    > celu szybkiego wejscia w posiadanie tej/tych karty/kart, ale ja nie
    > wierze w szczerosc takich deklaracji u czlowieka, ktory nie moze sie
    > zdecydowac na poniesienie kosztu 0,99zl JEDNORAZOWO NA KLIENTA za
    > zdefiniowanie tej platnosci przez telefon. Dodam dla ulatwienia ze
    > telefon na 0-800 121 121 jest bezplatny....

    Nie tak łatwo. Przez telefon definicję płatności trzeba kodem
    potwierdzić tak samo jak przez internet. Jest to zresztą zaleta
    inteligo, dzięki temu ktoś kto podsłucha rozmowę nie może sobie potem
    swobodnie szaleć na koncie.

    Autor orginalnego wątku po prostu źle wybrał bank. Konto inteligo nie
    było pomyślane do obsługi masowych subkont - owszem, można sobie
    zrobić subkonto ale nie sądzę by autorzy koncepcji oferty mieli na
    myśli tworzenie 400-u (oprócz problemu z tanami wchodzą tu w grę też
    liczne inne rzeczy, choćby rozmiar strony moje rachunki czy dropdowna
    na formatce przelewu). Banki oferujące subkonta owszem, są, ale taka
    usługa kosztuje słono. Dlatego niekiedy przedsiębiorcy przyjmują
    wpłaty na jedno konto i potem jakimś programem sobie rozksięgowywują i
    bilansują te wpłaty sami. Ale to też kosztuje.

    W sumie ciekawe jak się sprawa rozwinie, może inteligo stwierdzi że
    warto ofertę do potrzeb takich firm dostosować i cuś wymyśli.

    PS Czy ja dobrze pamiętam że jeszcze te 3-4 lata temu za byle
    pojedynczy rachunek firmowy gdziebądź trzeba było płacić fafnaście
    albo i fafdziesiąt zł?


  • 19. Data: 2004-11-26 22:48:51
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: SID <s...@g...pl>

    Marcin Kasperski wrote:
    >>Nawet deklarowal chec poniesienia jakowychs dodatkowych kosztow, w
    >>celu szybkiego wejscia w posiadanie tej/tych karty/kart, ale ja nie
    >>wierze w szczerosc takich deklaracji u czlowieka, ktory nie moze sie
    >>zdecydowac na poniesienie kosztu 0,99zl JEDNORAZOWO NA KLIENTA za
    >>zdefiniowanie tej platnosci przez telefon. Dodam dla ulatwienia ze
    >>telefon na 0-800 121 121 jest bezplatny....
    >
    > Nie tak łatwo. Przez telefon definicję płatności trzeba kodem
    > potwierdzić tak samo jak przez internet. Jest to zresztą zaleta
    > inteligo, dzięki temu ktoś kto podsłucha rozmowę nie może sobie potem
    > swobodnie szaleć na koncie.
    >
    Zgadza się - to nie chodzi o jednorazowe 0,99 czy 9,99 wąskie gardło
    cały czas stanowią kody :(

    > Autor orginalnego wątku po prostu źle wybrał bank. Konto inteligo nie
    > było pomyślane do obsługi masowych subkont - owszem, można sobie
    > zrobić subkonto ale nie sądzę by autorzy koncepcji oferty mieli na
    > myśli tworzenie 400-u (oprócz problemu z tanami wchodzą tu w grę też
    > liczne inne rzeczy, choćby rozmiar strony moje rachunki czy dropdowna
    > na formatce przelewu). Banki oferujące subkonta owszem, są, ale taka
    > usługa kosztuje słono. Dlatego niekiedy przedsiębiorcy przyjmują
    > wpłaty na jedno konto i potem jakimś programem sobie rozksięgowywują i
    > bilansują te wpłaty sami. Ale to też kosztuje.
    >
    Może ktoś ma lepszą propozycję Banku ? - rozmawiałem z kilkoma bankami o
    subkontach ale miesięczne stawki opłat za subkonta były nie do przyjęcia
    - znacznie wyższe niż modne 0,99zł za subkonto/m-c - jeżeli byłbym
    zakładem gazowniczym netią tepsa to co innego

    > W sumie ciekawe jak się sprawa rozwinie, może inteligo stwierdzi że
    > warto ofertę do potrzeb takich firm dostosować i cuś wymyśli.
    >
    Miejmy nadzieję, że tak

    > PS Czy ja dobrze pamiętam że jeszcze te 3-4 lata temu za byle
    > pojedynczy rachunek firmowy gdziebądź trzeba było płacić fafnaście
    > albo i fafdziesiąt zł?

    SID


  • 20. Data: 2004-11-27 09:39:45
    Temat: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > Możesz powiedzeć, gdzie widzisz tę _opcję_?

    instrukcja łopatologiczna :

    bierzesz do reki telefon, kręcisz numer inteligo, rozmawiasz z miłą panią,
    prosisz o wysłanie karty kodów
    i gotowe

    oczywiście w sytuacji jak wyżej nie wiedziałem o tym że SID to taki
    hurtownik który robi 50 operacji potwierdzanych kodem na godzinę - dla niego
    w takim układzie nie widzę rozwiązania

    natomiast z całą stanowczością twierdzę że standardowy użytkownik raczej nie
    wykona tylu operacji w ciągu miesiąca - przykładowo przelewów mam do
    zrobienia jakieś 10 - 12 sztuk miesięcznie - zdrapka starcza mi prawie na
    pół roku - i myslę że dla takiego profilu klienta został system inteligo
    zaprojektowany



strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1