    From: SID <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kolejny smutny rekord - INTELIGO
    Date: Fri, 26 Nov 2004 15:12:54 +0100

    GideoN wrote:

    > jak narazie karty kodow z Inteligo docieraja do mnie w przeciagu 4 dni,
    > no a argument ze w multibanku mozna w oddziale pobrac karty kodow a w
    > Inteligo nie, jest conajmniej debilny :-)
    >
    > jednakze jak wiele razy juz na tej grupie podam ci bardzo dogodne
    > rozwiazanie : zmien bank, wroc do Multibanku np.

    Ciekawe co debilnego jest w takiej mozliwości ? - ostatnio musiałem
    nagle zużyć w ciągu kliku godzin kilkanaście kodów i zabrakło mi 2 więc
    spokojnie odebrałem sobie kartę kodów w oddziale Multibanku bez potrzeby
    2 tygodniowego czekania.

    Kilka miesięcy temu karty z INTELIGO docierały w terminie 1 na tydzień,
    a teraz jest po prostu coraz gorzej.

    Zmienić bank owszem można zawsze.

    Jednak wydawało mi się, że to Klienci są dla Banku a nie odwrotnie.

    Moje doświadczenia są po prostu przestrogą dla potencjalnych klientów
    INTELIGO którzy liczą na możliwość korzystania z więcej niż 72 haseł
    jednorazowych miesięcznie.

    SID