  • 51. Data: 2010-07-02 07:26:58
    Temat: Re: Komorowski = Kaczyński [NTG]
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Endriu, sys29 - nie le was J.K.Mikke zrobi w bambuko  :-)
    > Poni ej wklejam zdumiewaj ce o wiadczenie Korwina, kt re ca kowicie zaprzecza
    > Twojej tezie, e jest on osob rozs dn .
    > Ultralibera popiera socjalist i populist J.Kaczy skiego !!!
    > Obu czy jedno: s nacjonalistami i przeciwnikami UE.

    No bo socjalista Kaczyński prawdopodobnie okradnie mnie na mniejszą
    skalę niż socjalista Komorowski.
    Jakby to powiedzieć wybór mniejszego zła.....

    Wygraliśmy bitwę! Podziękowania.
    http://ndb2010.wordpress.com/2010/07/01/wygralismy-b
    itwe-podziekowania/

    "[...] Na początku wyjaśnię krótko, czym jest linia kredytowa. Linia
    kredytowa są to wirtualne pieniądze, które znajdują się w posiadaniu
    Międzynarodowego Funduszu Walutowego. MFW obiecuje pożyczyć Polsce 20
    mld dolarów I za tą obietnicę Polska musi płacić 60 mln dolarów
    rocznie. MFW straszy, że jeśli jakiś kraj nie zapłaci za linię
    kredytową, to może stać się celem ataku spekulantów, którzy zaatakują
    gospodarkę. W życiu codziennym nazywa się to szantaż, ale w życiu
    polityczno-ekonomicznym takie działanie, to propozycja nie do
    odrzucenia.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 52. Data: 2010-07-02 07:36:31
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    No bo socjalista Kaczynski prawdopodobnie okradnie mnie na mniejsza
    skale niz socjalista Komorowski.
    Jakby to powiedziec wybor mniejszego zla.....

    Powiem krótko, ultraliberał J.K.Mikke skompromitował się całkowicie swoim
    oświadczeniem i nie ma się co dziwić, że jego poparcie wśród wyborców nie
    przekracza 2-3%.
    Czas na emeryturę p.Januszu bo coraz większe bzdury pan wygłasza !!!

  • 53. Data: 2010-07-02 08:08:30
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Powiem krótko, ultraliberał J.K.Mikke skompromitował się całkowicie swoim
    > oświadczeniem i nie ma się co dziwić, że jego poparcie wśród wyborców nie
    > przekracza 2-3%.

    Nie rozumiem dlaczego uważasz w/w oświadczenie za kompromitację.
    Po prosru oświadczył że ekipa Donka to więksi złodzieje niż ekipa
    Kaczyńskiego.

    To wszystko. Ot tyle..

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 54. Data: 2010-07-02 08:10:58
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > nimi mafie, chcące rozkradać Polskę, obsadzać wysokopłatne posady i brać
    > łapówki". "Mafia stojąca za Bronisławem Komorowskim znana jest z większego
    > rozmachu w tym względzie" dodaje.
    >
    > "Ja bardzo lubię Bronisława Komorowskiego, ale patrzę też, kto Go popiera.
    > jeśli taki np. gen. Marek Dukaczewski ogłasza, że otworzy szampana, jeśli
    > wygra Komorowski to tym, co chcą głosować, radzę: zamknąć oczy, zatkać
    uszy i
    > głosować na Jarosława Kaczyńskiego!" deklaruje były kandydat na urząd

    JKM określił, co jest wg niego mniejszym złem. Jego sprawa. Dla mnie
    PiS i PO to różne twarze tego samego gangu, który od 20 lat zadłuża
    kraj i buduje socjalizm.
    Oświadczenie JKM nie ma dla mnie znaczenia. Na wybory nie idę.

    pozdr.
    sys29

  • 55. Data: 2010-07-02 08:19:31
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

[...]

    Przynajmniej jesteś konsekwentny.
    J.K.Mikke zbłaźnił się tym oświadczeniem całkowicie, nie pierwszy i nie
    ostatni raz :-)
    Ale to jego problem i jego zwolenników bujających w obłokach i żyjących
    nierealnymi mrzonkami.

  • 56. Data: 2010-07-02 08:20:23
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > JKM okre li , co jest wg niego mniejszym z em. Jego sprawa. Dla mnie
    > PiS i PO to r ne twarze tego samego gangu, kt ry od 20 lat zad u a
    > kraj i buduje socjalizm.
    > O wiadczenie JKM nie ma dla mnie znaczenia. Na wybory nie id .

    Ja raczej pójdę, bo interesuje mnie rzetetne wyjaśnienie katastrofy
    Smoleńskiej.
    Tym bradziej że wszystko wskazuje na zamach

    Wygraliśmy bitwę! Podziękowania.
    http://ndb2010.wordpress.com/2010/07/01/wygralismy-b
    itwe-podziekowania/

    Skoro Polaków nie interesują najważniejsze postulaty (zakaz ustalania
    deficytu budzetowego, JOW) to przynajmniej popatrzę sobie na igrzyska
    odnośnie śledztwa mordu. Zresztą raporty Pitery i afera hazardowa
    ujawniła która ekipa ma w szeregach większych złodziei ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 57. Data: 2010-07-02 08:27:14
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Ale to jego problem i jego zwolennik w bujających w obłokach i żyjących
    > nierealnymi mrzonkami.

    Masz rację Sławku. Niestety zakaz ustalania deficytu budżetowego to
    dzisiaj (na podstawie wyników wyborów) mrzonki. Szkoda - ale takie są
    fakty.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 58. Data: 2010-07-02 08:33:51
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > ostatni raz :-)
    > Ale to jego problem i jego zwolenników bujających w obłokach i żyjących

    Dla jasności - ja jestem liberałem, a nie zwolennikiem JKM (to pewna
    subtelna różnica). Tak naprawdę, to nawet go nie lubię. Głosowałem na
    niego, bo to był jedyny kandydat opowiadający się za wolnością
    ekonomiczną.

    pozdr.
    sys29

    P.S.
    Kilka lat temu, gdy na czas wyborów UPR zawarła koalicję z LPR (wyjątkowymi
    ciemniakami, którzy nawet ewolucję kwestionują), to na wybory nie poszedłem.

  • 59. Data: 2010-07-02 08:38:04
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Kilka lat temu, gdy na czas wybor w UPR zawar a koalicj z LPR (wyj tkowymi
    > ciemniakami, kt rzy nawet ewolucj kwestionuj ), to na wybory nie poszed em.

    Ale te cimniaki ustanowiły obniżenie podatków....

    Giertych vs. Kurski
    http://www.youtube.com/watch?v=14Voq8JvzPI

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 60. Data: 2010-07-02 08:53:48
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    Endriu <a...@g...com> napisał(a):

    > Ale te cimniaki ustanowi=B3y obni=BFenie podatk=F3w....
    >
    > Giertych vs. Kurski
    > http://www.youtube.com/watch?v=3D14Voq8JvzPI
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    .. i razem z pozostałymi gangami zatwierdzały kolejne budżety
    z gigantycznymi deficytami.
    Za podatki mają małego plusa, za becikowe dużego minusa ... :-)

    IMHO tu potrzeba radykalnej zmiany systemu podatkowego wraz z całkowitym
    odejściem od socjalizmu. Inaczej kraj czeka bankructwo.

    pozdr.
    sys29