  • 11. Data: 2011-11-27 11:56:12
    Temat: Re: Konto oszczędnościowe - nie internetowe, bez opłat za prowadzenie
    Od: Gołąb <n...@g...com>

    On 27 Lis, 09:46, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > Odpadł już Polbank za ciche wprowadzenie opłaty, babcia nie chce też
    > wkładać pieniędzy do banku powiązanego z Grecją.
    > Do którego banku skierować kroki?
    > --------
    > Alior-konto oszcz-4.35% dzienna kap, dwa konta max na osobe oraz dodatkowo
    > ewentualnie 2 wspolne na te sama pare osob. 1 wyplata gratis/mies. z kazdego
    > konta. Nie wiem czy nie trzeba miec konta biezacego, ale raczej nie, ale
    > nawet gdyby, to bez karty jest gratis. Poczytaj dokladnie regulamin.
    > Placowek jest sporo oczywiscie w wiekszych miastach.
    Alior też jest u nas, sprawdzę. Początkowo odrzuciłem bo po nagłówkach
    postów widziałem że są opłaty, może chodziło o inny typ konta.

  • 12. Data: 2011-11-27 12:19:39
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 03:55:06 -0800, Gołąb napisał(a):

    > Z tymi, o których nie mówią w telewizji że bankrutują:)

    Chińskich ani rosyjskich banków w Polsce jak na razie nie ma.

  • 13. Data: 2011-11-27 18:59:57
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Chińskich ani rosyjskich banków w Polsce jak na razie nie ma.

    ale polskie są, ponoć polska też bakrutuje

    erator/

  • 14. Data: 2011-11-27 19:49:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 27 Nov 2011 19:59:57 +0100, zlotowinfo napisał(a):

    > ale polskie są, ponoć polska też bakrutuje

    Chyba mnie nie zrozumiałeś. Jedyne kraje, którym nikt obecnie nie wróży
    bankructwa to Chiny i Rosja.

  • 15. Data: 2011-11-27 20:11:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Chyba o Mistrzowskie.

    tak, ale był papier na opłaty i można było zamienić je na pomagające =
    bez opłat

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2011-11-27 22:33:26
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > tak, ale był papier na opłaty i można było zamienić je na pomagające = bez
    > opłat

    i to właśnie było hamskie, mogli zrobić nowy rodzaj konta
    a nie mieszać w starych by się nachapać na nieświadomych
    lub tych co mają placówkę za daleko

    przez tych skurwysynów musiałem specjalnie jechać 60km
    większość ludzi powinna od nich odejść za takie hamstwo

    erator/

  • 17. Data: 2011-11-28 01:14:24
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-11-27 23:33, zlotowinfo pisze:
> [...]
    >
    > przez tych skurwysynów musiałem specjalnie jechać 60km
    > większość ludzi powinna od nich odejść za takie hamstwo

    chamstwo

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w

  • 18. Data: 2011-11-28 08:43:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Animka napisał(a) :

    > chamstwo

    O! I Pani uważa, że to hamstwo.

    MSPANC
    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 19. Data: 2011-11-28 10:40:23
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote on 2011-11-27_20:49

    > Chyba mnie nie zrozumiałeś. Jedyne kraje, którym nikt obecnie nie wróży
    > bankructwa to Chiny i Rosja.

    Należy rozumieć, że wszystkim innym (poza Rosją i Chinami), którym
    fachowcy nie wróżą bankructwa, Ty je wróżysz :-)

    witrak()