  • Data: 2009-01-09 12:31:19
    Temat: Kredytowa w mBanku - jak to działa?
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> szukaj wiadomości tego autora

    Staram się zrozumieć zasady działania mojej pierwszej kredytowej (VISA
    Classic w mBanku)... Nasuwają mi się pytania:
    1. Dlaczego limit miesięczny jest na konkretny miesiąc, tzn. "od pierwszego
    do trzydziestego", a nie między dniami rozliczenia (czy jak to się tam
    nazywa), tzn. dniem, kiedy dostaję listę transakcji itp.
    2. Czy ja jakiś nie teges jestem, czy też naprawdę nie da się sprawdzić w
    jakiś wygodny sposób ile muszę spłacić "natychmiast", kiedy zaczną mi się
    naliczać odsetki? Oprócz tego, że mogę sprawdzić wyciągi historyczne i
    operacje bieżące? Albo w ogóle sprawdzić, ile w danym momencie jestem "na
    minusie"? Prawdę mówiąc, w ogóle nie potrzebuję kredytu w karcie kredytowej,
    ale pewne instytucje nie akceptują innych form płatności niż karta kredytowa
    :/ Dla spokoju ducha najchętniej spłacałbym sobie wszystko na bieżąco, ale
    trudno to wykoncypować w systemie transakcyjnym mBanku...
    3. Czy wszystkie karty kredytowe tak działają, że mam jakiśtam limit
    miesięczny, kupię coś za wysokość limitu na początku miesiąca, spłacę
    natychmiast, to i tak muszę czekać do końca miesiąca, żeby coś znów kupić?
    4. W jakim celu bank rozdziela okres bez odsetek i okres z odsetkami 0%?
    Z góry dzięki za odpowiedzi lub linki lub coś :)

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze