  • 31. Data: 2009-06-26 10:21:54
    Temat: Re: Lekcja.
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > ..

    > =B3, ale poniewa=BF
    >
    > Wi=EAkszo=B6=E6 os=F3b, kt=F3ra Ci odpowiedzia=B3a, to graj=B1cy na kontrak=
    > tach.
    > Po=B6wi=EAci=B3y sw=F3j czas, =BFeby odpowiedzie=E6 na Twoje w=B1tpliwo=B6c=
    > i, a Ty ich
    > troch=EA obra=BFasz.
    Czytaj dokładniej, na pewno nie obrażam grających.

    > To by=B3 Tw=F3j pierwszy kontrakt, =BFe tak to prze=BFywasz ?? To ju=BF
    > historia, wyci=B1gn=B1=E6 wnioski, o pozycji zapomnie=E6.
    > A jak jeste=B6 pewny tych wzrost=F3w, to otwieraj now=B1 pozycj=EA.

    No i tu się mylisz. Ani grosza więcej do szulerni nie dam.

    > I jeszcze technika:
    > Trzy dni temu (23.06.2009) wi=EAkszo=B6=E6 szpulek si=EAga=B3a do 1803 ( z
    > wyj=B1tkiem godz.13:00 - 1794) - SL powinno stawia=E6 si=EA kilka punkt=F3w
    > poni=BFej tej warto=B6ci.

    No sorry, na tych poziomach już dawno byłbym na es i zapewniam Cię, że to ja
    mam rację. Tak że takie rady to sobie daruj. Zresztą gdybyś czytał to co
    pisałem to byś o tym wiedział.

  • 32. Data: 2009-06-26 10:26:48
    Od: top <t...@n...com>

    k...@o...pl wrote:

    > Tak też myślałem, na takie pytanie pozornie nie ma logicznej odpowiedzi, może za
    > wyjątkiem zbliżonych fibonów, ale te z kolei są kompletnie nie wiarygodne
    > ponieważ zależnie od sytuacji można je stawiać niemal w każdym miejscu, a
    > sprawiają wrażenie skutecznych tylko w ręku sprytnych makreli. Jest jedna
    > metoda, ale poza ogólnie przyjętą teorią. Z niej wynikał całkowicie pewny
    > maksymalny zakres spadku do 1809 albo przekroczenie to ruch znacznie niżej.

    Ciekawe cóż to za metoda dająca "całkowicie pewne" poziomy ? Może
    zamiast snuć spisokwe teorie wystarczy zrozumieć że nie ma 100% pewnych
    metod ? Tym niemniej proszę, napisz coś o tej metodzie, chociaż ogólnie
    rzuć jakieś hasło gdzie można coś poczytać.

  • 33. Data: 2009-06-26 10:31:13
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Nie, przez nich było zrealizowane abym do tych kresek nie doszedł.

    Niby piszesz co innego, ale de facto dałes odpowiedź potwierdzającą.
    Cóż; bzdura.

  • 34. Data: 2009-06-26 10:42:23
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 26 Cze, 12:21, " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > No sorry, na tych poziomach już dawno byłbym na es i zapewniam Cię, że to ja
    > mam rację. Tak że takie rady to sobie daruj. Zresztą gdybyś  czytał to co
    > pisałem to byś o tym wiedział.

    Spoko, masz rację. Chciałem być pomocny, ale już sobie daruje.
    pozdr

    ps: racje to ma TYLKO rynek

  • 35. Data: 2009-06-26 10:43:02
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Apropos wirtualnych baniek i nie działających Fibonów.

    http://img37.imageshack.us/i/asdfgbzy.jpg/

    http://img36.imageshack.us/i/asdfghy.jpg/

    Pozdrawiam.

  • 36. Data: 2009-06-26 11:08:56
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Teoria świetna. Pokaż kalkulację. Ile trzeba włożyć? Ile na tym da się
    > zarobić? Jak dobrać wystarczające zlecenie PKC. Życie składa się ze
    > szczegółów. Podaj szczegóły.

    Nie wiem czy to do mnie czy do niego.

    Nie rozumiem po co mieliby iść specjalnie po niego.
    I co, ten co szedł po kilka sztuka na 07 powiadomił wszystkich innych
    grubych, ze maja nic nie robic?
    Kompletna jakas fikcja.

    Że mozna zrealizować jak piszę, to mam pewność, ale osobiście nie mam takich
    możliwości i nic nie mam zamiaru udowadniać.
    Ja wiem z kim gram i sie nie obrażam.
    Moja wtopa = moja wina.

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2009-06-26 11:31:53
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    >
    > Że mozna zrealizować jak piszę, to mam pewność, ale osobiście nie mam
    > takich możliwości i nic nie mam zamiaru udowadniać.

    Oczywiście. Ewidentnie SL był źle dobrany. Zdarza się każdemu. SL to
    dylemat, do którego poziomu to jeszcze szum, a od którego to już prawdziwy
    ruch. Dylemat nie rozwiązany przez nikogo na żadnej z giełd od
    dziesięcioleci. AT, AF, Astro, próbują na to odpowiedzieć. Gdzie się kończy
    szum, a zaczyna ruch? Ale spiskowa teoria też jest uprawniona. Bardzo
    poprawia samopoczucie. Nie motywuje jednak do pracy.

  • 38. Data: 2009-06-26 11:36:55
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "totus"

> [...]
    > szum, a zaczyna ruch? Ale spiskowa teoria też jest uprawniona. Bardzo
    > poprawia samopoczucie. Nie motywuje jednak do pracy.

    Zadałem mu pytanie na które sie wywinął.
    Otóz kilka razy, gdy grałem z palca, natychmiast po zamknięciu pozycji (+-2
    w punkt) rynek skutecznie zawrócił.
    Nie mam watpliwości, ze tylko ja wiedziełam co robię, bo zlecenia nigdzie
    nie było oprócz impulsu mózg>palec.
    Cóż, wstrzeliłem się idealnie w kuluminację emocji wg rozkładu.
    Nic więcej.
    Ustawianiem rządza podobne prawa.
    k. stwierdzasz, ze na 07 byś brał S.
    A ja miałem wg ryz z nex wątku poziom 12.
    Co prawda nie grałem, ale SL bym dał od niego -15 / -20.
    Ale nie -5p.
    Róznie widzimy to samo.

  • 39. Data: 2009-06-26 13:41:32
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    stu <j...@w...pl> napisał(a):

    > Apropos wirtualnych baniek i nie działających Fibonów.
    >
    > http://img37.imageshack.us/i/asdfgbzy.jpg/
    >
    > http://img36.imageshack.us/i/asdfghy.jpg/
    >
    > Pozdrawiam.

    No i od razu widać czym się zajmujesz zawodowo!!! Po za tym nie pisałem, że
    fibony nie działają, tylko, że są niewiarygodne i nadają się jedynie jak w Twoim
    przypadku do propagandy. Sorry, ale jak inaczej można to potraktować?

  • 40. Data: 2009-06-26 13:44:55
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Ty jednak się powinieneś leczyć...