  • 1. Data: 2009-04-30 18:57:47
    Temat: Lokaty w PL a w UK
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Hej.

    Czy wie ktos dlaczego w UK lokaty sa tak nisko oprocentowane w porownaniu z
    PL?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-30 19:35:33
    Temat: Re: Lokaty w PL a w UK
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Sebo z Bogdanca" news:gtcsb9$pj4$1@news.onet.pl

    > Hej.

    Cześć

    > Czy wie ktos dlaczego w UK lokaty sa tak nisko oprocentowane w porownaniu
    > PL?

    Niższe stopy %?

  • 3. Data: 2009-04-30 19:38:12
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" napisał w wiadomości

    > Niższe stopy %?

    No dobra, ale oprocentowanie kredytow i KK jest mniej wiecej na takim samym
    poziomie jak w PL :)
    Jak mam to zrozumiec?

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-04-30 20:05:02
    Od: "p" <...@r...tu>

    Użytkownik "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu> napisał w wiadomości
    > No dobra, ale oprocentowanie kredytow i KK jest mniej wiecej na takim
    > samym poziomie jak w PL :)
    > Jak mam to zrozumiec?

    Co chcesz rozumieć ?
    Większy zysk banku, godziwe wypłaty dla personelu , rozwój?
    Oprocentowanie lokat walutowych w Polsce też jest małe.

  • 5. Data: 2009-04-30 20:11:31
    Od: "Sebo z Bogdanca" <s...@o...eu-uu>

    Użytkownik "p" napisał w wiadomości

    > Co chcesz rozumieć ?
    > Większy zysk banku, godziwe wypłaty dla personelu , rozwój?
    > Oprocentowanie lokat walutowych w Polsce też jest małe.

    W zeszlym roku na nieopodatkowanym koncie ISA mozna bylo dostac nawet 5,5% a
    w tym roku czasem nawet 1% nie mozna dostac...
    W Polsce nawet 8% mozna wyciagnac. Roznica jest wiec dosc spora...
    Rozumie zysk banku, ale z czego on ma byc osiagniety skoro ludzie pieniedzy
    wplacac nie beda na lokaty bo na 1% nie warto sie trudzic...

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-04-30 20:31:47
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Sebo z Bogdanca" news:gtd0lf$djv$1@news.onet.pl

    > W zeszlym roku na nieopodatkowanym koncie ISA mozna bylo dostac nawet 5,5%
    > w tym roku czasem nawet 1% nie mozna dostac...

    W Polsce też tak jest :)

    > W Polsce nawet 8% mozna wyciagnac. Roznica jest wiec dosc spora...

    Zauważ jednak, że obecna sytuacja też nie jest wieczna i prędzej czy później
    znowu depozyty polecą w dół...

    > Rozumie zysk banku, ale z czego on ma byc osiagniety skoro ludzie
    pieniedzy
    > wplacac nie beda na lokaty bo na 1% nie warto sie trudzic...

    A nie wziąłeś wyższego "ubankowienia" społeczeństwa w UK?
    Tam chyba trzymanie pieniędzy w przysłowiowej skarpecie nie jest tak
    popularne jak u nas (to oczywiście subiektywna opinia oparta na kilkuletnich
    obserwacjach życia ww. kraju).

    Mogę się mylić ale płatności kartami (a na moje oko jest ich b. dużo) też
    trochę tych pieniędzy natrzaskają :)