  • 21. Data: 2005-04-24 19:27:06
    Temat: Re: [Lukas] Zmniejszenie opłat za KK - próbował ktoś?
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    R.P wrote:

    > A do ilu chcesz zejść?
    > Aktualnie w Lukasie płaci się 28zł/rok przy regularnych wpływach,
    > chyba oplata "w normie".

    skąd ta cena ? Ja widzę:

    Wznowienie karty głównej 57 zł
    Wznowienie karty dodatkowej 47 zł

    MichalL

  • 22. Data: 2005-04-24 20:29:49
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Sun, 24 Apr 2005 21:27:06 +0200, na pl.biznes.banki, MichalL napisał(a):

    > skąd ta cena ? Ja widzę:
    >
    > Wznowienie karty głównej 57 zł
    > Wznowienie karty dodatkowej 47 zł

    Jest promocja:

    http://lukas.com.pl/oferta_karty_vclassic_zadarmo.as

    pzdr
    konlin

  • 23. Data: 2005-04-24 20:57:20
    Od: "Dawid K" <d...@W...kulbi.prv.pl>

    Użytkownik "BM" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Warto próbować czy od razu pisać wypowiedzenie?

    Ja w sobotę po 4 latach zrezygnowałem. O ile 4 lata temu to był dobry
    produkt, o tyl dzisiaj nie przystaje już do konkurencji.

    Dawid

  • 24. Data: 2005-04-24 21:11:18
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    BM <n...@n...pl> napisał(a):

    > Warto próbować czy od razu pisać wypowiedzenie?

    IMHO wypowiadaj. Ja miałem u nich kartę 2 lata i całkiem ładne obroty, a
    przy składaniu wypowiedzenia nawet nikt nie zapytał, dlaczego wypowiadam.
    Zupełnie inaczej sytuacja wyglądała w BZWBK. Pomaszerowałem do oddziału,
    wypisałem wypowiedzenie, ale konsultant zapytał czy w razie, czego może
    jeszcze do mnie zadzwonić ktoś z ofertą. I za czas jakiś zadzwonił człowiek
    proponując mi kartę za jakieś grosze. Nie zgodziłem sie, bo powiedziałem, że
    przy moich obrotach konkurencja jest w stanie wydać i wznawiać mi kartę za
    free, więc rzutem na taśmę zaproponował kartę za free.
    Niewidzialna ręka rynku zaczyna działać!

    Miłego dnia
    Tomek

  • 25. Data: 2005-04-25 07:51:10
    Temat: Re: [Lukas] Ja zmieniłem jednak na inną ....
    Od: "Herr" <n...@N...gazeta.pl>

    BM <n...@n...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Czy może ktoś z grupowiczów próbował negocjować z bankiem
    > zniesienie/zmniejszenie opłaty za KK (główną i/lub dodatkową)?
    >
    > Posiadam od dwóch lat KK w Lukasie i nie mam ochoty płacić im kolejnej
    > prowizji za roczne użytkowanie karty głównej i dodatkowej, zwłaszcza że mam
    > możliwośc przejścia do konkurencji z przynajmniej rocznym zawieszeniem
    > opłat.
    >
    > Warto próbować czy od razu pisać wypowiedzenie?
    >
    > Pozdrawiam
    > BM

    Ja własnie zrezygnowałem z Lukasa Onet po dwóch latach użytkowania. W banku
    nawet mnie nie zapytano o powód.

    Konkurencja za 3 wyciągi z w/w karty dała mi ten sam limit, ubezp.
    zagraniczne KL, ubezp. NNW i zwolnienie z opłat przy danym limicie, który
    prawdopodobnie wykonam. Karte oczywiście dostałem za darmo (1 transakcja do
    2 m-cy), jak i dodatkową moja ukochana żonka. W sumie najbardziej zależało
    mi na tym zagranicznym ubezpieczeniu, bo dużo jeździmy za granicę, a koszt
    indywidualnego wykupienia to ok. 0,60 EUR/dzień. Nie bez znaczenia jest też
    możliwość dokonywania przelewów z karty, czego lukas nie ma.
    Pzdr.

  • 26. Data: 2005-04-25 08:04:48
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Herr" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > też
    > możliwość dokonywania przelewów z karty, czego lukas nie ma.

    karta citi ? A wliczyles comiesieczne oplaty za ubezpieczenie ?

    D.

  • 27. Data: 2005-04-25 08:05:17
    Od: " Herr" <n...@N...gazeta.pl>

    Dave <d...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Herr" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > karta citi ? A wliczyles comiesieczne oplaty za ubezpieczenie ?
    >
    > D.

    BPH MC Silver. Żadne tam citi.
    Pzdr.

  • 28. Data: 2005-04-25 08:31:15
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > BPH MC Silver. Żadne tam citi.

    aha. Karta ok. Tylko ta cena bez promocji... Za rok bedziesz rezygnowal ?
    Tez jest to jakis sposob.

    D.

  • 29. Data: 2005-04-25 08:34:46
    Od: " Herr" <n...@N...gazeta.pl>

    Dave <d...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik " Herr" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > aha. Karta ok. Tylko ta cena bez promocji... Za rok bedziesz rezygnowal ?
    > Tez jest to jakis sposob.
    >
    > D.

    Nie doczytałeś poprzedniego wpisu. Za rok nic nie zapłacę, bo postaram się
    wykonać limit mnie z tego zwalniający. 1500 zł/średniomiesięcznie - 0 zł
    opłaty, 1000 zł/średniomiesięcznie 50% opłaty. Po sumulacji moich romansów z
    Lukas kartą przez 24 miesiace domniemywam, że podołam wyzwaniu.
    Pzdr.

  • 30. Data: 2005-04-25 09:02:34
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > opłaty, 1000 zł/średniomiesięcznie 50% opłaty. Po sumulacji moich romansów
    > Lukas kartą przez 24 miesiace domniemywam, że podołam wyzwaniu.

    jesli robisz rocznie 18tys obrotu karta to rzeczywiscie warto. Tego typu
    oferta BPH jest godna nasladowania przez inne banki.

    D.