  • 11. Data: 2005-04-22 07:40:23
    Temat: Re: [Lukas] Zmniejszenie opłat za KK - próbował ktoś?
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > pierwsza zmiana limitu nic nie kosztuje, co nie umniejsza faktu, iz na
    > tle konkurencji blado to wszystko w Lukasie wyglada.

    Nie wiem czy tak blado - ja jestem bardzo zadowolony i z obsługi i z opłat.
    W tej chwili mam KK za darmo, a w następnym roku praktycznie najtaniej na
    rynku.

  • 12. Data: 2005-04-22 08:16:36
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-04-21 16:04, Użytkownik BM napisał:

    > Witam!
    >
    > Czy może ktoś z grupowiczów próbował negocjować z bankiem
    > zniesienie/zmniejszenie opłaty za KK (główną i/lub dodatkową)?

    Ja akurat negocjowałem - o ile można to tak okreslić - z BZWBK. Podczas
    wizyty w placówce poinformowałem pracownika że chciałbym złożyć prośbę o
    niewznawianie karty kredytowej, pracownik gdzieś zadzwonił i podał mi
    słuchawkę. Z drugiej strony odezwała się jakaś szalenie miła pani z
    Centrum Komunikacji, wypytała o powody rezygnacji (powód był prosty -
    chęć skorzystania z darmowej oferty konkurencji) i zaproponowała
    wznowienie karty gratis. Ja się zgodziłem i mam w efekcie kolejny rok
    uzywania KK za darmo... A za rok się zobaczy...
    A superklientem nie jestem, obroty miesięcznie grubo poniżej 1k i zawsze
    spłacam w okresie bezodsetkowym...
    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2005-04-22 09:01:40
    Od: darek <d...@f...com.pl>

    Użytkownik Szymon napisał:

    >Nie wiem czy tak blado - ja jestem bardzo zadowolony i z obsługi i z opłat.

    Nie mam rowniez zastrzezen do obslugi. Oplaty jak oplaty - godze sie na
    nie lub nie. Cwale sobie e-konto, z KK przestalem korzystac z kilku
    powodow juz wymienionych + nieciekawe przeliczniki przy transakcjach za
    granica.

    >W tej chwili mam KK za darmo, a w następnym roku praktycznie najtaniej na
    >rynku.

    To w takim razie jestes tutaj idealnym kandydatem do udzielenia
    kompetetnej odpowiedzi / porady na pytanie zadane przez autora watku.....

    pozdrawiam,
    darek

  • 14. Data: 2005-04-22 12:00:27
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > [..] pracownik gdzieś zadzwonił i podał mi
    > słuchawkę.

    Potzrebuję ten numer telefonu ;))
    Do podniesienia limitu na karcie.

    > Z drugiej strony odezwała się jakaś szalenie miła pani z
    > Centrum Komunikacji

    A nie Centruk Kart?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 15. Data: 2005-04-22 12:20:17
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Dnia 2005-04-22 14:00, Użytkownik Maciej Loret napisał:

    > A nie Centruk Kart?

    To było parę miesięcy temu, ale raczej bym stawiał na Centrum Komunikacji

  • 16. Data: 2005-04-22 16:09:58
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    Użytkownik "gemR" <4...@2...pl> napisał w wiadomości

    > ... teraz bede uzywal jeszcze mniej bo
    > za
    > >
    > a która to konkurencja taka hojna - jak można spytać?

    citi

  • 17. Data: 2005-04-22 16:11:36
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

    > W tej chwili mam KK za darmo, a w następnym roku praktycznie najtaniej na
    > rynku.

    to jestes dopiero poczatkujacym userem KK lukasa :)
    pytanie dotyczylo... co potem :)

  • 18. Data: 2005-04-22 18:23:33
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    > to jestes dopiero poczatkujacym userem KK lukasa :)
    > pytanie dotyczylo... co potem :)

    Nie do końca... Miałem kiedyś w lukasie 2 lata, zrezygnowałem, minął rok i
    znów zachciało mi się mieć. Dostałem z 3x większym limitem, za darmo. Teraz
    już nie zrezygnuję - podoba mi się ten bank :-)

  • 19. Data: 2005-04-22 21:47:59
    Od: "..." <...@k...tam.pl>

> [...]
    Teraz
    > już nie zrezygnuję - podoba mi się ten bank :-)

    ale za ta pierwsza karte zaplaciles? bo jesli dwie dostales za darmo to juz
    gniewam sie na lukasa :( bo ja tylko jedna gratis mialem
    ja sam tez do banku nic nie mam (tutaj jedynie o kk toczylismy boje) - no
    moze poza najbardziej skapymi wyciagami jakie w zyciu widzialem, ale
    darowanemu koniowi nie zaglada sie w zeby

  • 20. Data: 2005-04-23 12:30:48
    Od: "R.P" <t...@p...com>

    > Czy może ktoś z grupowiczów próbował negocjować z bankiem
    > zniesienie/zmniejszenie opłaty za KK (główną i/lub dodatkową)?

    A do ilu chcesz zejść?
    Aktualnie w Lukasie płaci się 28zł/rok przy regularnych wpływach, chyba oplata
    "w normie".