eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiałem przez 3 dni konto w EurobankuRe: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.neostrada.pl!nemesis.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.ne
    ostrada.pl!not-for-mail
    From: Zyga <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Date: Tue, 17 Feb 2009 10:50:59 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <gne1s2$mir$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gndsla$lo6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <gndvo2$5ig$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aaru9.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1234864834 23131 83.5.206.9 (17 Feb 2009 10:00:34
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Feb 2009 10:00:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <gndvo2$5ig$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475448
    [ ukryj nagłówki ]

    Boban pisze:
    > Brzezi <b...@g...com> napisał(a):
    >
    >> Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
    >> tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
    >> czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
    >
    > Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
    > konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę konfigurację
    > w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając błędy. Telefon od
    > operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie działa. Ja jednoznacznie
    > nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie
    > nic więcej zrobić.
    >
    >

    Wychodzisz z błędnego założenia że jak w salonie orange nie pomogli to
    już koniec. Ja wydzwaniałem na infolinie wiele razy, przysyłali
    ustawienia, i nic. W końcu spytałem na grupie. Włączyłem wiadomości
    sieciowe, w sonyericsonie nazywa sie to wiadomosci push. I token doszedl.
    Co do winy. Psi obowiązek zarówno orange jak i eurobanku jest
    powiadomienie Ciebie jako ich klienta co zrobić aby ten token doszedł.
    Niestety niekompetencja jest olbrzymia. I ciężko ci się dziwić że
    odpuściłeś.

    Potem jeszcze byly kolejne cyrki z kontem, z winy eurobanku, kto chce
    znajdzie w archiwum.

    pzdr
    Zyga

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1