eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiałem przez 3 dni konto w EurobankuRe: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!f20g2000yqg.goo
    glegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Date: Tue, 17 Feb 2009 01:40:24 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 22
    Message-ID: <3...@f...googlegroups.com>
    References: <gndsla$lo6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <gndvo2$5ig$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83.18.70.211
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1234863625 19239 127.0.0.1 (17 Feb 2009 09:40:25 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Feb 2009 09:40:25 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: f20g2000yqg.googlegroups.com; posting-host=83.18.70.211;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1;
    pl),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475436
    [ ukryj nagłówki ]

    On 17 Lut, 10:24, "Boban" <b...@W...gazeta.pl> wrote:
    > Brzezi <b...@g...com> napisał(a):
    >
    > > Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
    > > tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
    > > czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,
    >
    > Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
    > konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę konfigurację
    > w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając błędy. Telefon od
    > operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie działa. Ja jednoznacznie
    > nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie
    > nic więcej zrobić.
    >

    A czy jestes w stanie sciagnac poprawnie jakolwiek inna aplikacje?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1