eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiałem przez 3 dni konto w EurobankuRe: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Boban" <b...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Miałem przez 3 dni konto w Eurobanku
    Date: Tue, 17 Feb 2009 09:24:18 +0000 (UTC)
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 16
    Message-ID: <gndvo2$5ig$1@inews.gazeta.pl>
    References: <gndsla$lo6$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: localhost
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1234862658 5712 172.20.26.239 (17 Feb 2009 09:24:18 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Feb 2009 09:24:18 +0000 (UTC)
    X-User: boban9
    X-Forwarded-For: 212.160.137.7
    X-Remote-IP: localhost
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:475428
    [ ukryj nagłówki ]

    Brzezi <b...@g...com> napisał(a):

    > Byl juz niedawno podobny watek, ktos mial identyczny problem jak Ty, i
    > tamten przypadek potwierdzil, ze 95% takich przypadkow to wina klienta,
    > czyli Ciebie, czyli ze nie miales odpowiednio skonfigurowanego telefonu,

    Sęk w tym, ze je już nic więcej nie jestem w stanie zrobić. Ściągnąłem
    konfigurację telefonu z orange a potem jeszcze sprawdzali mi tę konfigurację
    w salonie operatora i przeskanowali kartę SIM usuwając błędy. Telefon od
    operatora, nie był ściągany simlock. I ciągle nie działa. Ja jednoznacznie
    nie stwierdzam po czyjej stronie jest wina ale po prostu nie jestem w stanie
    nic więcej zrobić.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1