eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce › [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.wp.pl!no
    t-for-mail
    From: "MK" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Date: Thu, 4 Jun 2009 19:06:27 +0200
    Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Lines: 56
    Sender: a...@i...nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Message-ID: <h08uuh$un$1@news.wp.pl>
    NNTP-Posting-Host: inet20907ni-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.wp.pl 1244135189 983 213.158.199.83 (4 Jun 2009 17:06:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Jun 2009 17:06:29 +0000 (UTC)
    X-Organization-Notice: Organization line has been filtered
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3138
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Original-Organization: Wirtualna Polska S.A. http://www.wp.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:489241
    [ ukryj nagłówki ]

    Pamietacie jak Multi wzorowo poinformowalo o zmianie ToIP, ktora weszla w
    zycie 5 maja 2009? Zdecydowalem wtedy, ze zamykam rachunek, listem polecony
    wyslalem informacje, ze nie akceptuje zmian i wypowiadam umowe.
    Po kilku dniach wrocil do mnie list, ze rachunek nie zostanie zamkniety, bo
    mam aktywne polecenia zaplaty i musze najpierw je zlikwidowac. Podpisalem
    wycofanie zgody na obciazanie rachunku i wyslalem pismo, w ktorym
    stwierdzilem, ze nie zgadzam sie z odmowa zamkniecia rachunku, wskazalem, ze
    ani umowa, ani regulami nie uzalezaniaja zamkniecia rachunku od braku
    aktywnych polecen zaplaty. Poprosilem o zamkniecie rachunku zgodnie z
    terminem mojego 'pierwszego' wypowiedzenia. Po kilku dniach zadzwonilem na
    Multilinie zeby zapytac sie o status, powiedziano mi, ze rachunek zostanie
    zamkniety 26 maja 2009. Nie mialem ochoty na sprzeczanie sie co do terminu
    zamkniecia, wiec podziekowalem za informacje i zakonczylem rozmowe. 26 maja
    oczywiscie sprawdzilem co sie dzieje na rachunku, ciagle byl widoczny -
    saldo 0. Zniknal 27 maja. Pisalem na grupe, ze bank pozostawil mi podglad na
    MultiMaxa AQ, Konto Oszczednosciowe AQ i fundusze inwestycyjne...
    Do dzis zylem w przeswiadczeniu, ze moj rachunek Multi AQ spoczywa sobie w
    spokoju w archiwum, ale dzis zalogowalem sie aby skopiowac numer rachunku do
    splaty KK i podkusilo mnie zeby pogrzebac w systemie... tj. sprobowac nabyc
    jakis fundusz inwestycyjny. Podczas tej proby wyskoczyla mi informacja, ze
    na rachunku powiazanym jest saldo -20,15PLN. Zadzwonilem, wiec na Multilinie
    zeby wyjasnic o co chodzi... i wtedy sie zaczelo...
    1/ rachunek nie zostal zamkniety, bo jest saldo ujemne
    2/ zostala naliczona oplata za prowadzenie rachunku, podobno za maj, ale
    naliczona w czerwcu
    3/ rachunku nie widac w systemie transakcyjnym.
    Zadalem, wiec milej Pani kilka pytan...
    Q: Dlaczego oplata zostana naliczona na zamknietym rachunku
    A: rachunek nie zostal zamkniety
    Q: dlaczego nie zostal zamkniety?
    A: Bo jest saldo ujemne
    Q:Saldo w dniu kiedy mial byc zakniety bylo rowne 0. Wiec jak to sie stalo?
    A: Oplata jest za maj.
    Q: Czy w ToiP jest informacja, ze oplaty sa pobierane z dolu?
    A: Nie ma
    Q: Czy w Regulaminie jest taka informacja?
    A: Dla Pana moge to sprawdzic
    Q: Nie dziekuje. Dlaczego tak dlugo trwalo 'zamykanie' mimo mojego
    wypowiedzenia po otrzymaniu informacji o nowej ToiP?
    A: Termin wypowiedzenia to 30 dni.
    Q: Czy przypadkiem Regulamin nie mowi o 14 dniach?
    A: Wypowiedzenie bez terminu obowiazuje jak na rachunku nie ma obrotow...
    No, i dalej w tym klimacie... poprosilem o przyjecie reklamacji... Moze
    zostac przyjeta na moja wyrazna prosbe... Hm... jak jeszcze wyrazniej mam ja
    wyrazic? ;) Reklamacja zostala spisana... termin odpowiedzi 30 dni...
    Mam nadzieje, ze Was nie zanudzilem... generalnie klient w takim przypadku
    ma znikome szanse dowiedziec sie o tym, ze rachunek nie zostal zamkniety i
    ze jest na nim saldo ujemne... tzn. na pewno sie dowie... z odpowiedniego
    wpisu w BIKu, gdy bedzie wystepowal o kredyt ;). Ciekawe za ile miesiecy by
    naliczyli oplaty gdyby nie moja ciekawosc ;).
    Zalecam duza ostroznosc przy zamykaniu rachunku w Multi. O odpowiedzi banku
    nie omieszkam poinformowac...

    MK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1