eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyceRe: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
  • Data: 2009-06-04 19:05:13
    Temat: Re: [Multibank] Listowne zamykanie konta Aquarius w praktyce
    Od: "Końrad\(o\)" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h08vn6$ls6$1@news.onet.pl...


    >> Zalecam duza ostroznosc przy zamykaniu rachunku w Multi. O odpowiedzi
    >> banku nie omieszkam poinformowac...

    > Ja "zamknąłem" KK Visa Gold w Multibanku październiku 2008 r., tzn
    > złożyłem stosowną dyspozycję, karta po 3 miesiącach zniknęła z podglądu.
    > Jak się jednak dowiedziałem w okolicach kwietnia 2009 r. (ponad pół roku!)
    > karta została tylko zastrzeżona. PONOWNIE złożyłem dyspozycję zamknięcia
    > karty. Żeby urozmaicić moje życie przy kolejnym wyciągu Multibank pobrał z
    > rachunku karty opłatę za wystawienie zaświadczenia o zastrzeżeniu karty
    > (co to za dziwny twór i po co komu takie coś?) pomimo, iż żadnej
    > dyspozycji w tej kwestii nie składałem, zresztą zaświadczenia też nigdy
    > nie otrzymałem. Jak się dowiedziałem, karta zostanie faktycznie zamknięta
    > po kolejnych 3 (!) miesiącach czyli gdzieś w okolicach wakacji 2009 r.
    > (prawidłowo złożona dyspozycja w placówce została złożona w październiku
    > 2008 r.).
    >
    > Niedawno zamieniałem Aquariusa na konto zwykłe. Pan doradca zamówił mi
    > kartę (mam potwierdzenie), na kartę czekałem dosyć długo aż tu nagle bank
    > wprowadził za nią opłatę tylnymi drzwiami. Zadzwoniłem więc aby kartę
    > zamknąć i ku swojemu zdziwieniu dowiedziałem się, że karta nie została w
    > ogóle zamówiona i żadnej dyspozycji w tej kwestii nie ma. Gdyby to było
    > moje jedyne konto to zostałbym na dłuższy czas bez dostępu do pieniędzy.


    ja nie cierpię tego banku za patatyczność panującą w oddziałach, bufonadę, i
    bezwyrazowe pozbawione najdrobniejszego wyrazu miny pracowników
    wyglądających jakby mieli twarze "poobciągane" (androidy?). bywałem w multi
    w poznaniu, na św. marcinie, gdy pracował tam nasz grupowy kolega marcin f.
    (miał kolekcję kart) (początki multi)

    ale teraz to co opisujecie to jest coś niewyobrażalnego, z takim bajzlem się
    jeszcze nie spotkałem, choć też tutaj, na pbb nieraz narzekałem na
    raiffeisena i inne banki.
    to się w głowie nie mieści.

    K>N>S>



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1