  • 21. Data: 2009-08-13 11:53:46
    Temat: Re: Najdłuższe forum o pojedyńczym banku, jakie znalazłem.
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" news:h60jqm$sio$3@inews.gazeta.pl

    > O którym flash Ci chodzi?

    Każdy! Jestem strasznie uczulony na to ustrojstwo :)

  • 22. Data: 2009-08-13 16:24:55
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    szczurwa napisał:
    > http://www.money.pl/forum/temat,14,113794,113794,15,
    0,uwaga;na;eurobank.html

    > Mowa oczywiście o Eurobanku. Czy waszym zdaniem ten bank rzeczywiście
    > zasługuje na tak fatalna opinię, jaka wyziera wprost z niektórych
    > postów ?

    Oddział w Gliwicach od kilku dni nie wydaje tokenów gsm, bo
    mają "problemy techniczne". Zakładają konto online, tyle że
    nie mogę online wykonać żadnej ważniejszej operacji :)

    Pracownik pytany o to, kiedy wydadzą token odpowiada, że nie
    wie(!) co oznacza, że może być to równie dobrze np. za
    miesiąc :) Oczywiście dalej twardo zakładają ludziom konta,
    bo widziałem wczoraj jak kolejną ofiarę odprawili bez tokena :)

    Z tego względu pierwsze wrażenia złe, bo warunki panujące w
    odziale + podejście personelu nie rokuje i przywodzi na myśl
    działalność typu dyskont spożywczy.

  • 23. Data: 2009-08-13 18:48:21
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Sie, 18:24, szary móżyn <b...@a...email> wrote:

    > Z tego względu pierwsze wrażenia złe, bo warunki panujące w
    > odziale + podejście personelu nie rokuje i przywodzi na myśl
    > działalność typu dyskont spożywczy.

    O dziwo, zawsze doznaję podobnego wrażenia, kiedy odwiedzam Lukas czy
    Eurobank..;-)

  • 24. Data: 2009-08-14 06:42:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 18:24:55 +0200, szary móżyn napisał(a):

    > Oddział w Gliwicach od kilku dni nie wydaje tokenów gsm, bo mają
    > "problemy techniczne". Zakładają konto online, tyle że nie mogę online
    > wykonać żadnej ważniejszej operacji :)

    W oddziale pracownik może zdefiniować Ci przelew zaufany na podane przez
    Ciebie konto/konta a z niego/nich już dalej sobie poradzisz i token gsm
    zbędny i nie będzie zawadzał przy logowaniu ;)

    Xenocide

  • 25. Data: 2009-08-14 08:35:01
    Od: "Mariusz " <m...@g...pl>

    szczurwa <s...@g...com> napisał(a):

    > http://www.money.pl/forum/temat,14,113794,113794,15,
    0,uwaga;na;eurobank.htm=

    > Mowa oczywi=B6cie o Eurobanku. Czy waszym zdaniem ten bank rzeczywi=B6cie

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,383,72291732,72291732
    ,polbank_czy_jest_bezpieczny.html

    Ten nie dluzszy :)?
    No i nie mowiac o tym ze najwieksze forum o pojedynczym banku to chyba forum
    mBanku - tam jest non-stop cos do zglaszania, cos do poprawiania i do
    ponarzekania...

    A Eurobank - no do banku to mu troche brakuje, musze przyznac po kilku
    miesiacach testow... Troche meczacy jest.

  • 26. Data: 2009-08-14 14:34:25
    Od: szary móżyn <b...@a...email>

    xbartx napisał:

    > W oddziale pracownik może zdefiniować Ci przelew zaufany na podane przez
    > Ciebie konto/konta a z niego/nich już dalej sobie poradzisz i token gsm
    > zbędny i nie będzie zawadzał przy logowaniu ;)

    Aha, to mi powinni byli zaproponować od razu. Tak czy owak
    będę musiał iść co najmniej raz i odstać tam kolejkę.

    To tyle jeśli chodzi o konto on-line w EB :)

  • 27. Data: 2009-08-14 18:51:11
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    szczurwa zapodal(a):

    > O dziwo, zawsze doznaję podobnego wrażenia, kiedy odwiedzam Lukas czy
    > Eurobank..;-)

    dziwne, ja nie mam takich odczuć, może odwiedzacie jakieś punkty
    franczyzowe (or sth). Za to wejście do banków PKO* to uderzenie komuny:)

    *jednego i drugiego

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 28. Data: 2009-08-14 20:59:51
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 14 Sie, 20:51, Zbylut <Z...@N...zzz> wrote:

    > dziwne, ja nie mam takich odczuć, może odwiedzacie jakieś punkty
    > franczyzowe (or sth). Za to wejście do banków PKO* to uderzenie komuny:)
    >
    > *jednego i drugiego

    Święta prawda, ale niestety, jedno nie wyłącza drugiego..;-)