  • 31. Data: 2004-12-01 15:43:44
    Temat: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 30 Nov 2004 23:11:47 +0100, A_Zet <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Okolo 17:30 chcialem sie dostac zeby sprawdzic, czy cos przyszlo (dzis
    >ostatni...). Wchodze, stan z godziny bodaj 11:00 (a info, ze po 18:00
    >mam sie pozegnac z bankiem do jutra), no to klikam na uaktualnienie.
    >Nie dziala... Ponawiam, rozpaczliwe proby ponownego logowania, no
    >sami wiecie, takie rozne zaklinania. Nic z tego, stan sprzed wielu
    >godzin wisi, i koniec balu. Po co zapowiadali, ze zaczna pracowac od
    >18:00 nad tym nowym serwisem, skoro robia to juz caly dzien chyba?
    Ja po zalogowaniu okolo 17 (zalozmy ze 17:00) mialem aktualny stan na
    17:00 (i nawet sie odswiezylo kiedy przyszedl pseudoonline przelew
    wewnetrzny). A pozniej po 18 pokazywalo mi stan na te godzine podczas
    ktorej bylem poprzednio zalogowany czyli na 17:00. Odswiezanie nie
    zmienialo tej godziny na 18:00 :D

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 32. Data: 2004-12-01 15:51:12
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-01 16:42, kiedy eryk 'eof' orłowski
    napisał(a) co następuje:

    > a istniejący klient Banku odnajdzie interesujące go elementy

    Który klient? :-p

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 33. Data: 2004-12-01 16:13:52
    Od: eryk 'eof' orłowski <e...@n...argonauts360.pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2004 16:51:12 +0100, yayco napisał(a):

    > Który klient? :-p

    "generyczny" :P

    eryk 'eof' orłowski || argonauts360 || project manager
    gg# 2765 || e.orlowski_wytnij[at]nospam.argonauts360.pl

  • 34. Data: 2004-12-01 17:43:52
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Dec 2004 15:14:13 +0100, w <m3qk26nzz2n3$.nfl6gra5y3fm$.dlg@40tude.net>,
    eryk 'eof' orłowski <e...@n...argonauts360.pl> napisał(-a):

    > aha, gdyby ktoś pytał, reprezentuję agencję kreatywną pracującą dla Banku.

    To fajnie, proszę aby w Operze dało się wejść w Historię bez konieczności
    zmiany rachunku (na ten sam).

  • 35. Data: 2004-12-01 17:44:43
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Wed, 1 Dec 2004 17:13:52 +0100, w <s...@4...net>,

    > "generyczny" :P

    Pewnie okaże się, że tutaj takich nie ma... :]

  • 36. Data: 2004-12-01 22:47:08
    Od: "tek" <t...@a...email.pl>

    > a tak swoja drogą, możesz napisać co skłania Cię do wyrobienia VC w vw ??
    > temu bankowi najwyrazniej nie zalezy - a wrecz broni sie przed takimi
    > klientami - karząc ich za takie chęci - np opłata za wypłatę gotówki w
    > bankomacie - 2,5 proc, podczas gdy zwykły posiadacz pakietu standard może
    > zrobic za 0 zero zł , a za granicą to po prostu na maksa złupić (w
    > porownaniu do klienta p.standard)
    > no chyba że jest to gdzieś zanegowane ;-) może w równie intuicyjnym
    miejscu
    > super nowej strony.

    kolego, jakie ty bzdury pieprzysz - to w głowie się nie mieści; zapoznaj się
    lepiej z ofertą, o której tak się wymądrzasz...
    a tak pozatym, to kto dał Ci możliwość pisania na newsgrupy? to był wielki
    błąd!

  • 37. Data: 2004-12-05 19:31:55
    Od: "opolanin" <o...@p...fm_MAPS_ON_>

    Użytkownik "eryk 'eof' orłowski" <e...@n...argonauts360.pl>
    napisał w wiadomości news:1c2uds7y4kfgc.1s3efhzoqc10u.dlg@40tude.net...
    > powinno być 36 PLN, bijemy się w hemm piersi. poprawka in progress.

    czas reakcji od zgloszenia macie powalajacy ;-)
    5 dni mija a wy dalej niezdecydowani 36 czy 50?

    pozdrawiam
    opolanin