    From: "Krab" <_...@k...pl__>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Date: Wed, 1 Dec 2004 02:28:28 +0100

    napisał w wiadomości
    > A ja widze, ze tylko krytykowac wszystko co sie dzieje potrafisz. Strona
    > informacyjna ma to do siebie - za ma byc uzyteczna - i ta spelnia to
    > zadanie.

    owszem nie ! podoba mi sie ta zielona żaba, którą tam widzę,
    oczywiście, że natychmiast zgdnie z Twoją sugestią przestawię sobie zapisany
    link do strony logowania poprzez https tak aby ominąc to dziwadło, niestety
    mając już przepowiednię że podobnie zmienią niebawem strony tranzakcyjne,
    wiem, że to działanie krótkotrwałe, bo ta ubiegłowieczna brzydota
    technologiczna, znana jeszcze z dziadka dos'a i tak mnie tam zaraz dopadnie
    poprzenia strona główna była taka sobie - ale była fumkcjonalna i zwarta,
    obecna pretenduje do miss brzydoty i niefunkcjonalnosci i co gorsza
    utwierdza mnie w przekonaniu, ze bank oparty na technologii internetowej
    zbytnio cos na tej technologii oszczedza, niedostrzegając zapotrzebowania na
    prostotę i zgodna z oczekiwaniem czytelnośc obslugi (np kolejność liter w
    alfabecie, nikt normalny nie szuka litery ł po literze o !)

    >hmmm nie wiem - mnie wyswietla alfabetycznie wszystko jak wybiore na
    >miasto?

    polecam malopolska - krakow - i zapytanie, czemu na pierwszym miejscu jest
    ulica kalwaryjska ? bo co bo kod pocztowy ? jaja jak berety - nie wpadłbym
    na pomysł aby zrobić z tego wyznacznik sortowania, ale pewie tylko się
    czepiam oczywizda
    pomijając fakt, że niby skąd mam wiedzieć, że Agnieszki były święte, więc na
    samym końcu będą w spisie (nawet po literze Z), a czy ja prorok ?
    a Tobie pewnie znowu z tego banku tera dole płacą, skoro nawet w spisie
    swojej wawy nie potrafisz tego samego dostrzec ino piszesz że wszystko jest
    ok.

    :-)