  • 21. Data: 2004-12-01 12:42:33
    Temat: Re: Nowa strona VW Banku direct
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:
    > Lista jest _w przeważającej części_ alfabetyczna...
    > "Więcej takich klientów!" - zakrzyknęły banki.

    Jakich?
    Takich, co wyciagaja wnioski na temat calej strony Banku na podstawie
    jednego z interaktywnych narzedzi?
    Nie przesadzasz moze?

    Zacytuje Twoje wlasne slowa na temat VW Banku direct:

    "Bo tak patrzę i testuję od jakichś 5-6 miesięcy (właśnie po raz
    pierwszy skorzystałam z karty i okazuje się, że kolejna porażka)
    i nie rozumiem jak można było odwalić taką kichę i nazwać to bankiem.
    Jak można zrobić tak kaszaniaste strony internetowe i chorą obsługę
    przez internet w wirtualnym(!) przecież banku.
    Czy vw to taka Biedronka wśród banków?"

    inne w googlu sa

    Jak porownam to do Twoich zabiegow, zeby Cie zwolnili oplat za konto w
    Pekao, to mi sie na smiech zbiera.
    Co do zwolnienia z tych oplat - wzielas pod uwage, ze czytaja te grupe?

    Jednym slowem - zgadzasz sie, zeby w drogim Pekao SA pisac podania, a w
    bezplatnym VWBanku direct w czambul go ganic, bo nie ma alfabetycznego
    rozmieszczenia kilku tysiecy bankomatow w Polsce. Brawo! Wiecej takich
    klientow w Pekao SA.
    BTW
    http://www.pekao.com.pl/search2.xml?/co=b/lang=PL/id
    =121/woj=7/004123-869363-95392 -
    dlaczego nie ma bezplatnych Euronetow i wytlumacz mi, dlaczego akurat
    przyjeto taka konewencje. Bo jakby nie bylo tutaj tez nie jest
    alfabetycznie ;)

    Wybacz - ale zbyt czesto najezdzalas na VW - moim zdaniem czesto bardzo
    nieslusznie - dlatego z Toba tak sobie dyskutuje. ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 22. Data: 2004-12-01 13:20:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Lista jest _w przeważającej części_ alfabetyczna...
    > "Więcej takich klientów!" - zakrzyknęły banki.

    Napisz podanie - to poprawią :-)

    BP NNMSP

  • 23. Data: 2004-12-01 14:07:40
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <coke9c$85k$1@news.onet.pl>, Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Jakich?

    Takich co na czarne mówią białe. Tak tolerancyjnych.

    > Jak porownam to do Twoich zabiegow, zeby Cie zwolnili oplat za konto w
    > Pekao, to mi sie na smiech zbiera.

    A czemu to?

    > Co do zwolnienia z tych oplat - wzielas pod uwage, ze czytaja te grupe?

    Zanim cokolwiek napisałam na grupie pani dysponentka stwierdziła, że
    mam szansę zostać zwolniona, choć nie mam ani vipa ani plusa. To po
    pierwsze. Po drugie, to jeżeli decyzja o zwonieniu została podjęta pod
    wpływem moich postów, to nie pozostaje mi nic innego, jak cieszyć się,
    że bank czytuje i reaguje w ten sposób. O vw to ja się tu już tyle
    napisałam, odpowiedziałam na ich ankietę, męczyłam pytaniami niewiele
    mówiące i mylące nazewnictwo i żadnej poprawy nie widzę.

    > bezplatnym VWBanku direct w czambul go ganic, bo nie ma alfabetycznego
    > rozmieszczenia kilku tysiecy bankomatow w Polsce.

    Pomyliłeś mnie z kim innym. Nie ja potępiam vw w czambuł za
    niealfabetyczną listę. Ja tylko zauważułam, że albo nie znasz
    alfabetu albo żarty sobie stroisz pisząc, że ta lista jest
    alfabetyczna.

    > http://www.pekao.com.pl/search2.xml?/co=b/lang=PL/id
    =121/woj=7/004123-869363-95392 -
    > dlaczego nie ma bezplatnych Euronetow i wytlumacz mi, dlaczego akurat
    > przyjeto taka konewencje.

    Dlaczego ja? Czy ja to robiłam?
    Ciebie nikt nie pytał dlaczego w vw jest niealfabetycznie. To ty sam
    rzuciłeś się ofiarnie na pomoc bankowi, tłumacząc go.

    Renata

  • 24. Data: 2004-12-01 14:14:13
    Od: eryk 'eof' orłowski <e...@n...argonauts360.pl>

    Dnia 1 Dec 2004 14:07:40 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

> [...]
    > napisałam, odpowiedziałam na ich ankietę, męczyłam pytaniami niewiele
    > mówiące i mylące nazewnictwo i żadnej poprawy nie widzę.

    to może ja wtrące swoje 3 grosze. nowy serwis vwbankdirect.pl został
    przygotowany WSKUTEK i NA PODSTAWIE uwag użytkowników. wszyscy posiadacze
    kont mieli okazję zgłosić swoje uwagi w stosownej ankiecie i tychże uwag
    zebrało się liczba pokaźna. zostały skategoryzowane według wag - na
    podstawie powtarzających się najczęściej problemów. nowy za przeproszeniem
    layout graficzny został (w wersji wczesnorozwojowej) przetestowany przez
    zarówno klientów, jak i użytkowników z grupy celowej. znów - najczęściej
    powtarzające się uwagi zostały uwzględnione. były to uwagi najróżniejszej
    maści - dotyczące ścieżek przeglądania i wyszukiwania informacji w
    serwisie, etykiet poszczególnych działów, najczęściej wykonywanych operacji
    etc etc.

    krótko rzecz ujmując, nie jest tak, że uwagi użytkowników (także z tej
    grupy) były (i są) ignorowane. staramy się je uwzględnić w miarę możliwości
    technologicznych. rzecz jasna, wszystkich zadowolić nie idzie, choć bardzo
    się staramy :]

    aha, gdyby ktoś pytał, reprezentuję agencję kreatywną pracującą dla Banku.

    pozdrawiam

    eryk 'eof' orłowski || argonauts360 || project manager
    gg# 2765 || e.orlowski_wytnij[at]nospam.argonauts360.pl

  • 25. Data: 2004-12-01 14:29:12
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    eryk 'eof' orłowski <e...@n...argonauts360.pl> wrote:
    > aha, gdyby ktoś pytał, reprezentuję agencję kreatywną pracującą dla
    > Banku.

    To nie przegladaj kurka p.b.b. tylko popraw te bankomaty ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 26. Data: 2004-12-01 14:35:13
    Od: eryk 'eof' orłowski <e...@n...argonauts360.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 15:29:12 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > To nie przegladaj kurka p.b.b. tylko popraw te bankomaty ;)

    postaramy się coś z tym zrobić. niestety z przyczyn obiektywnych w bazie
    danych jest sporo do zrobienia. wyobraź sobie sortowanie rekordów dajmy na
    to:

    "ul. B. Prusa"
    "ul Mickiewicza"
    "Słowackiego"
    "ulSienkiewicza"

    ;-)

    oczywiście do zrobienia, ale musi to "chwilę" zająć.

  • 27. Data: 2004-12-01 14:45:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    eryk 'eof' orłowski <e...@n...argonauts360.pl> wrote:
    > oczywiście do zrobienia, ale musi to "chwilę" zająć.

    No ja to akurat wiem. Bo widzialem format danych jaki przychodza do
    bankow - i pokazalem przyklad Pekao, ktory ma to samo z wlasnymi
    bankomatami. A jak pozbierac liczbe wszystkich - to.... No ale jak widac
    jest to bardzo istotny punkt w ocenie calej waszej i banku pracy ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 28. Data: 2004-12-01 15:02:57
    Od: MarekM <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    eryk 'eof' orłowski dnia 2004-12-01 15:35 napisał(a) co następuje:
    > postaramy się coś z tym zrobić. niestety z przyczyn obiektywnych w bazie
    > oczywiście do zrobienia, ale musi to "chwilę" zająć.

    To jeszcze ja coś dorzucę: strona jest "przyczepiona" do lewego boku
    przeglądarki. Nie sprawdzaliście, jak to wygląda na większych
    monitorach? Już w rozdzielczości 1280x1024 jest tragedia: zamiast
    ładnych marginesów po prawej i lewej stronie, prawie 2/3 ekranu w
    poziomie zajmuje witryna, a ponad 1/3 to biała plama. Brzyyydal. ;-)
    Popatrzcie, jak wygląda strona Idei: też ma stałą szerokość niezależnie
    od rozdzielczości, ale białe plamy nie rażą tak bardzo, jak są rozłożone
    równomiernie po dwóch stronach witryny.

    --
    Marek

  • 29. Data: 2004-12-01 15:38:22
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <m3qk26nzz2n3$.nfl6gra5y3fm$.dlg@40tude.net>, eryk 'eof'
    orłowski wrote:

    > aha, gdyby ktoś pytał, reprezentuję agencję kreatywną pracującą dla Banku.

    Super. Korzystając z okazji: w FF, w Operze, w Mozilli na dole, tam
    gdzie jest info o jakimś rajdzie, pod koniec tego akapitu tekst staje
    się nieczytelny, bo po dwie linijki najeżdżają na siebie (tzn. jest
    ten tekst o rajdzie a na tym 'Moje potrzeby', 'Oprocentowanie' itd).

    Poza tym wszystko jest po lewej stronie i na górze, a po prawo i na
    dole szerokie, puste białe marginesy.

    A po prawo miga jakaś promocja. Nie lubię jak coś miga na stronie. No
    ale są gusta i guściki.

    To narazie na tyle, ale skoro już wiem, że czytają...:)

    Renata

  • 30. Data: 2004-12-01 15:42:38
    Od: eryk 'eof' orłowski <e...@n...argonauts360.pl>

    Dnia 1 Dec 2004 15:38:22 GMT, Renata Gołębiowska napisał(a):

> [...]
    > się nieczytelny, bo po dwie linijki najeżdżają na siebie (tzn. jest
    > ten tekst o rajdzie a na tym 'Moje potrzeby', 'Oprocentowanie' itd).

    - kilka styli jeszcze poprawimy :)

    > A po prawo miga jakaś promocja. Nie lubię jak coś miga na stronie. No
    > ale są gusta i guściki.

    - cóż, tak już być musi - pamiętajmy, że to strona także dla klientów
    potencjalnych, których uwagę czasem trzeba przykuć :))

    a istniejący klient Banku odnajdzie interesujące go elementy po jestem
    pewien szybkim przyswojeniu nowej architekury informacji. "jestem pewien"
    nie jest wyrazem mojego samozadowolenia - sprawdziliśmy i to na badaniach
    :))

    pozdrawiam

    eof