  • 11. Data: 2008-12-31 23:26:58
    Temat: Re: Nowe Konto Oszczędnościowe w Banku Pocztowym i prowizja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>

    "Marcin Wasilewski" gjgspe$vci$...@n...task.gda.pl

    > Co nie zmienia faktu, że dokonałem jedynie dwóch operacji:

    > 1) wpłatę na koncie
    > 2) przelew po kilku dniach na inne konto

    Wiesz.. Ja Tobie wierzę, bo stałem się wierzący, ;)
    jak (olśniony fajerwerkami) zobaczyłem w wyobraźni
    swej poucinane ręce i powybijane oczy ale sam mam
    takie konto i obawiam się, że w razie czego trudno
    się dogadać... Może warto zajść na pocztę, na której
    zakładałeś konto? Wyciągów chyba nie przysyłają.
    Ja w każdym razie nie mam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-01-20 17:28:19
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    napisał w wiadomości news:gjgvp8$4a$1@inews.gazeta.pl...

    > "Marcin Wasilewski" gjgspe$vci$...@n...task.gda.pl

    No cholera, zaraz mnie strzeli:

    Scenariusz się powtórzył, jak poprzednio wpłaciłem 200 zł na poczcie w
    sobotę, w dniu dzisiejszym przelałem do aliora i znowu mam środki
    dostępne -10 zł, jedyne operacje, które wykonałem od momentu otwarcia
    rachunku oszczędnościowego to:

    2009-01-20 2009-01-20 Przelew wychodzący wpłata własna -201,14 0,00 PLN
    2009-01-19 2009-01-19 Przelew przychodzący WPŁATA WŁASNA 200,00 201,14 PLN
    2008-12-31 2008-12-31 Uznanie kapital. odsetek 0,03 1,14 PLN
    2008-12-31 2008-12-31 Opłaty i prowizje prow.zal. od RB -10,00 1,11 PLN
    2008-12-31 2008-12-31 Przelew przychodzący wpłata własna 11,11 11,11 PLN
    2008-12-23 2008-12-23 Przelew wychodzący wpłata własna -200,00 0,00 PLN
    2008-12-22 2008-12-22 Przelew przychodzący WPŁ.WŁASNA 200,00 200,00 PLN

    Jakiekolwiek próby kontaktu spełzają na niczym, próbowałem
    zatelefonować, bez hasła, którego wygenerowanie kosztuje
    10 zł pani nie może się zalogować na konto i czegokolwiek sprawdzić, po
    poprzednim potrąceniu 10 zł napisałem w dniu 2.01.2009 e-maila, z zapytaniem
    co to za prowizja, zostałem spławiony:

    ------
    Szanowny Panie,

    Bank Pocztowy S.A. potwierdza przyjęcie Pana zgłoszenia. Pragniemy
    poinformować, iż po zakończeniu postępowania wyjaśniającego odpowiedź
    zostanie wysłana na adres korespondencyjny wskazany w umowie.

    Z poważaniem,
    Magdalena Gralak-Kuc

    Departament Bankowości Detalicznej
    tel: 052 34 99 405
    e-mail: M...@p...pl
    ------

    Do dnia dzisiejszego odpowiedź nie nadeszła. Po oddziałach tego
    przybytku nie mam czasu chodzić, ale chyba dzisiejszy wieczór poświęcę na
    pisanie reklamacji z żadaniem zwrotu pobranyh opłat, naliczenia odsetek
    ustawowych od dnia potrącenia, jak również zwrotu kosztów wykonanych
    telefonów.

  • 13. Data: 2009-01-20 20:26:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" gl51j9$hh$...@n...task.gda.pl

    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console20>
    napisał w wiadomości

    Dlaczego odpowiadasz na mój post, choć go nie cytujesz?
    (albo i nie cZytujesz moich postów w ogóle?!)
    Liczysz na to, że Cię poprę i zabiorę swoje 485 złotych
    z Pocztowego? Umiesz liczyć? -- licz na kalkulatorze...

    No dobra... Nie będę świnią i zabiorę... Ale nie teraz,
    bo teraz Poczta zamknięta a dostępu przez net nie mam...

    Poleję do Eurobanku. :) Jak Cię dobrze potraktują -- przemyślę powrót. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-01-20 21:39:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Dlaczego odpowiadasz na mój post, choć go nie cytujesz?
    > (albo i nie cZytujesz moich postów w ogóle?!)

    Twoje posty czytuje chociaż czasami różnie na nie reaguje, jednakże twój
    styl wypowiedzi
    czyta się jak dobrą książkę. :)

    > Liczysz na to, że Cię poprę i zabiorę swoje 485 złotych
    > z Pocztowego? Umiesz liczyć? -- licz na kalkulatorze...

    Gdzież bym mógł tego od Ciebie wymagać. :) Jednakże gdybyś mógł przelać
    "wdowi grosik" z tegoż, na inny
    rachunek, patrząc jakaż to prowizja zostanie ci za tenże przelew naliczona,
    to było by miło.
    Wiesz co mnie najbardziej nerwuje... że straciłem godzinę na wertowanie
    ichniej TOiP i och ja ułomny żadnego
    haka, pozwalającego im regularnie rabować moje 10 zł nie znalazłem.

    > No dobra... Nie będę świnią i zabiorę... Ale nie teraz,
    > bo teraz Poczta zamknięta a dostępu przez net nie mam...

    No co ty? Zakładać konto co dostępu do niego przez net nie ma?
    Nie bądź okrutny - przelej do aliora jeden grosik. Może przelew do Aliora ma
    stawki extra, niczym rozmowa do play-a. ;)

  • 15. Data: 2009-01-21 02:59:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" gl5g9g$fgf$...@n...task.gda.pl

    > Twoje posty czytuje chociaż czasami różnie na nie reaguje, jednakże twój styl
    wypowiedzi
    > czyta się jak dobrą książkę. :)

    To dobrze. Kiedyś byłem lepszy w pisaniu, ale po moim życiu przetoczyła
    się wojna i nieco się popsułem. Mam nadzieję, że się podciągnę. :)

    > Gdzież bym mógł tego od Ciebie wymagać. :) Jednakże gdybyś mógł przelać "wdowi
    grosik" z tegoż, na inny rachunek, patrząc jakaż
    > to prowizja zostanie ci za tenże przelew naliczona, to było by miło.

    Nie będę qsił losu i zabiorę ręcznie. A nawet gdybym chciał qsić -- nie
    mam (od początku istnienia konta) dostępu przez net.

    Czy my jesteśmy klientami (których należy szanować) czy bydłem do pomiatania? :)

    > Wiesz co mnie najbardziej nerwuje... że straciłem godzinę na wertowanie ichniej
    TOiP i och ja ułomny żadnego haka,
    > pozwalającego im regularnie rabować moje 10 zł nie znalazłem.

    Trudno bankierom zrozumieć, że nasz czas też jest cenny. Oni pracują
    i chcą za swoją pracę otrzymywać pobory, podczas gdy nasz czas marnują.

    Ja, gdybym był pracownikiem banku, czytałbym zawzięcie takie (jak ta) grupy
    i reagowałbym natychmiast, zanim by klient naskrobał jakąś reklamację. I za
    każdym razem bym przeprosił; za nadzwyczajne naruszenia (zabieranie 10 złotych
    do takich IMO należy) bym jakoś wynagradzał.

    > No co ty? Zakładać konto co dostępu do niego przez net nie ma?

    No co ty? Zakładać konto co za przelew bierze 10 złotych? ;)

    Oczywiście otworzyłem z dostępem, ale bank otworzył bez dostępu
    i do tej pory tego dostępu nie mam. Dzwonić mi nie chce się (bo
    wiem, że to trwa i trwa a Windows daje) a bez interwencji jakoś
    bankowi nie idzie...

    > Nie bądź okrutny - przelej do aliora jeden grosik. Może przelew do Aliora ma stawki
    extra, niczym rozmowa do play-a. ;)

    Przeleję wszystko 02 lutego wraz z odsetkami, o ile nie dotrze do mnie,
    że jednak Twoja reklamacja została wreszcie rozpatrzona a Ty zostałeś
    udobruchany. Pójdę na Pocztę, zabiorę szmal gotówką i zaniosę do
    Aliora -- jedno i drugie mam w zasięgu swoich nóg. :)

    BTW -- Alior to dobry bank, bo pewny. Co jak co, ale włoska przestępczość
    nigdy nie upadnie, więc i Aliorowi upadłość nie grozi. :) Alior to nie
    PKO BP, który jest oficjalnie nie państwowy (jak wielu Polakom wydaje się)
    ale polski (co widać na dokumentach, w necie, banku...) i to na dodatek
    tak polski, jak TP SA jest polska. :)

    -=-

    IMO w Polsce robi się jakoś dziwnie -- tu nikt nie chce pracować, a jeśli
    już chce, to uważa, iż czyni coś nadzwyczajnego. Może słowo 'nikt' nie jest
    odpowiednie, ale wiele osób jakby robi łaskę, wykonując swoje obowiązki. Co
    to za maniery/zwyczaje -- czekać na reklamację klienta, gdy wszystko jest
    aż nazbyt jasne i nie wymaga wyjaśnień?!?!?!

    Banki skubiące klientów MUSZĄ być eliminowane. Muszą!!!

    -=-

    Byłem w telewizorni (sklepie) i oglądałem TV. Zobaczyłem zdetonowany samochód
    (ponoć za 400 tysięcy zł) jakiegoś naszego mafiosa i chwilę po tym ,,karę''
    nałożoną na PKP -- karę (wysoką ;) aż na 100 tysięcy zł) nałożoną na PKP
    za niezwracanie za niewykorzystane bilety. Chyba kpiną jest taka kara!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-01-21 03:16:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" gl6364$73p$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > aż nazbyt jasne i nie wymaga wyjaśnień?!?!?!
    >
    > Banki skubiące klientów MUSZĄ być eliminowane. Muszą!!!

    Tylko jeden bank (nie chcę pisać jaki/który) w dobie internetu (wcześniej było
    lepiej w Polsce w ogóle) nie czekał na moją interwencję, gdy zauważył, że jestem
    niezadowolony i zadzwonił do mnie, aby się dowiedzieć, o co mi chodzi. Niby na
    Poczcie pracowniczka zapytała mnie, czy jest OK z moim kontem, ale tylko zapytała
    i zauważyła, że ponoć u nich jest OK, więc chyba u mnie jest coś nie tak...

    U mnie. :)

    Korzystam z kilkudziesięciu kont, z kilkunastu banków (co bankierkom i bankierom
    w Białymstoku jest wiadome od kilkunastu lat), ale tylko z Pocztowym mam kłopot.
    I u mnie jest błąd, Gdzie? W kapsach i sziftach? ;) Wątpię, bom człowiek wiary
    wątłej... ;)

    Wcześniej (wiele lat temu) ING Śląski mnie podejrzewał o to, że nie umiem korzystać
    z bankomatu i włożyłem kartę nie do tej dziury, do której powinienem był włożyć. :)
    Teraz już nie korzystam prawie wale z bankomatów (wczoraj akurat skorzystałem) ale
    w tamtych czasach korzystałem kilka razy dziennie.

    ING to pospolici złodzieje! Podobnie z BZ WBK!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2009-01-21 17:15:06
    Od: "tytu" <t...@o...pl>

    jesli masz rację napisz do KNF i zażądaj od banku zadośćuczynienia za
    stracony czas !!!!

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gl51j9$hh$1@news.task.gda.pl...

  • 18. Data: 2009-01-22 04:40:20
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tytu" gl7lll$sck$...@m...internetia.pl

    > jesli masz rację napisz do KNF i zażądaj od banku zadośćuczynienia za stracony czas
    !!!!

    Ja chyba napiszę do tegoż KNF skargę na BZ WBK.
    Możesz mi napisać słów kilka o tymże KNF?
    Co to jest? Do czego zostało powołane?
    Przez kogo zostało powołane? Kto to finansuje?
    Jakie to coś ma uprawnienia?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-01-22 09:10:14
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 22 sty 2009 o 05:40 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ja chyba napiszę do tegoż KNF skargę na BZ WBK.
    > Możesz mi napisać słów kilka o tymże KNF?
    > Co to jest? Do czego zostało powołane?
    > Przez kogo zostało powołane? Kto to finansuje?
    > Jakie to coś ma uprawnienia?...

    http://tinyurl.com/djt8jw

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ GEEK CODE [Version: 3.12]: GCM dpu s+:- ]
    [ Ekg: #3781111 ][ a--- C+++ UL++ P+ L+++ E--- W+++ N+++ ]

  • 20. Data: 2009-01-22 09:22:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brzezi" s...@l...localdomain

    > http://tinyurl.com/djt8jw