  • 11. Data: 2009-10-19 19:06:18
    Temat: Re: OF w dół o 0,4%
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Damian Niusy" news:hbibj8$poe$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Co jest grane 2 wnioski złożone a nie mam tam informacji o odsetkach i co
    > teraz.
    > Nie wiem teraz przelewać czy nie.

    Nie bubaj! Miałem tak samo. Przelewaj kesz - na stronie widnieje jak by 5.65

  • 12. Data: 2009-10-19 19:58:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Nie bubaj! Miałem tak samo. Przelewaj kesz - na stronie widnieje jak by 5.65

    tez mialem to samo, jak zlozylem wniosek i przelewalem to oprocentowanie
    wynosilo X, a jak zaksiegowali to X - Y...

    reklamacja nic nie dala ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-10-19 20:21:14
    Od: "Damian Niusy" <b...@i...pl>

    > tez mialem to samo, jak zlozylem wniosek i przelewalem to oprocentowanie
    > wynosilo X, a jak zaksiegowali to X - Y...
    >
    > reklamacja nic nie dala ;-(

    Uff na szczęście mam 5,65 :) teraz tylko muszę kasę wykombinować.
    Dobrze że nie ma kar za złożenie wniosku a nie wpłacenie kary :)

  • 14. Data: 2009-10-20 12:08:36
    Od: "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl>

    Konrad:

> [...]
    > one "idą"? są przelewane na rachunek z którego zakłaałem lokatę
    > (przelewałem)? czy na jakiś inny rachunek/konto?
    > 2.
    > zaokrąglenia.
    > jak liczone są owe codzienne odsetki?
    > nazwijmy to umownie "w wyścigu o grosz" (jak np. prz belce
    najorzystniejsze
    > są odsetki do 2,49 - by belki nie płacić) - na jaką kwotę najkorzystniej
    > założyć lokatę 5,65/7,07% by zaokrąglenia były najkorzystniejsze?
    > w jaki sposób noble/metro liczy i zaokragla odsetki?

    Nie wiem, jak zaokrąglane sa odsetki w OF.
    Natomiast dla uniknięcia belki opłacalne są odsetki od lokaty dające 2,4954.

    Strachu S.

  • 15. Data: 2009-10-21 20:31:52
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    I znowu w górę? 5,65%-7.07%