    From: "Madab" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Odp: weksel
    Date: Wed, 26 Mar 2003 17:05:21 +0100

    > Pomyśl o innym udziale w inwestycji, przecież pożyczasz mu aby zarobić.
    > Może spółka, ale tak aby Twoja odpowiedzialność ograniczała się do
    wniesionego
    > wkładu.

    Hmmm... myślałem, bo facet chce kupić ode mnie ziemię na której ma budować
    domki jednorodzinne za kredyt z banku, a potem je sprzedawać. Ale bank da mu
    kredyt dopiero jak będzie miał te ziemie, którą chce kupić ode mnie za
    weksel. Gość mówi, że bank chce by był jedynym właścicielem. Brzmi to troche
    dziwnie ale moze faktycznie bank woli miec w zabezpieczeniu ziemie bez
    udzialu wspolnika?
    W kazdym razie nic nie wymyslilem :-(
    Madab