  • Data: 2003-05-06 08:29:57
    Temat: [Pekao SA] Miarka się przebrała (długie)
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam ci ja w Żubrobanku Eurokonto typu zaskórniak, które służy jako
    rachunek zapasowy i wykonuję na nim 2 - 3 operacje w miesiącu. Wczoraj
    naszło mnie na taką operację (wypłata gotówki w oddziale), jako że PIN
    do karty Maestro czemuś nie chce działać.
    Poszedłem sobie rano do oddziału przy KEN 97 w Warszawie, a tu przykra
    niespodzianka: w poniedziałki czynne od 12:00. No cóż, myślę sobie,
    daleko nie mam - pójdę przed zamknięciem. Tak więc poszedłem przed
    19:00, odstałem swoje w kolejce i idę do kasy. I słyszę: Nie można się
    połączyć, pewnie pański oddział jest już zamknięty. Niech pan spróbuje w
    bankomacie.
    Zagotowało się we mnie i przyszło mi dużo brzydkich słów do głowy, ale
    powstrzymałem się od awantury; w końcu kasjerka nie jest winna. Dzisiaj
    czeka mnie kolejny spacer do oddziału.

    Wybaczyłem im problemy z kartą. Wybaczyłem problemy z PIN-em, jak już
    kartę dostałem. Wybaczyłem im ostatnie podwyżki oraz nieprofesjonalną
    obsługę jak dzwonili do mnie. Wsystko z sentymentu, bo miałem konto
    jeszcze w BDK. Ale właśnie nadszedł czas, aby podziękować im za usługi.

    Pytanie do grupowiczów: czy w zamian polecicie Kredyt Bank, czy PKO BP
    SA?
    Te dwa banki oprócz Pekao mają oddziały w moim rodzinnym mieście, gdzie
    chcę mieć oddział macierzysty. Potrzebuję odmiejscowionego rachunku z
    bezpłatnymi operacjami w kasie i w miarę tanim prowadzeniem, mile
    widziana karta bankomatowa dowolnego systemu (niedroga w obsłudze).
    Dostęp przez internet i telefon chętnie widziany, acz niekonieczny;
    najbardziej zależy mi na bezproblemowym dostępie do gotówki w każdym
    oddziale - i stąd pytanie o opinie użytkowników.

    Co radzicie?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl