    From: k...@g...pl (Konlin)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pietno dla Multi
    Date: 8 Apr 2003 12:18:20 +0200

    Witam,

    A wlasciwie dwa pietna.
    Zauwazylem u siebie ostatnio dziwna blokade na 40 zl. Poniewaz sama
    blokada nic mi nie mowila poczekalem na obciazenie. Wchodze w
    szczegoly, transakcja internetowa, $10. Ide do oddzialu i mowie ze
    chcialbym zlozyc reklamacje. Panienka daje mi czysta kartke. Pytam czy
    nie ma jakichs gotowych wnioskow. Nie ma. Nie zebym sobie nie poradzil
    ale nie mialem zbytnio czasu, poza tym przygotowanie takiego pisma i
    odbicie kilkunastu egzemplarzy to dla banku chyba nie problem. To raz.
    Druga zolta kartka za rozpatrywanie reklamacji - 90 dni! Jak
    przypomnialo mi sie to co na grupie pisaliscie o Citi ze taki cos
    zalatwiaja od reki to mi sie noz w kieszeni otwiera.

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,