  • 31. Data: 2009-12-30 11:48:11
    Temat: Re: Platnosci all*gro a platnosc karta?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-12-30, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    [...]

    > Jezus Maria, z tym to jednak poleciałeś -- dane karty na stałe w systemie
    > informatycznym? I to jeszcze w Allegro??

    Ja znam sklep (wprawdzie w USA/UK), w którym zapamiętują dane z paypala.
    Obecnie jak kupuję, to paypalem automatycznie ściąga mi kasę, bez żadnej
    autoryzacji z mojej strony (choć oczywiście powiadomienie jest).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2009-12-30 12:32:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > w regulaminie jest info, ze kasa trafi na konto sprzedajacego do 3 dni
    > roboczych...czyli moze od razu albo za 3 dni
    >
    > ale z moich doswiadczen wynika, ze od razu ludzie kase dostaja

    z moich nie a wiem z dosiwadczenia gdyz jestem sprzedawca :)
    Kasa poszła szybciej w dwoch przypadkach,
    przed swietami oraz teraz przed sylwestrem, pewnie nie chcieli trzymac bo
    wiadomo ze jest kilka dni
    wolnych i ludzie by sie tylko po wk.

    P.
    ps.
    dzięki za maila dotyczacego Ge

  • 33. Data: 2009-12-30 12:58:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 13:32:39 +0100, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > z moich nie a wiem z dosiwadczenia gdyz jestem sprzedawca :)

    No ale co to kupujacego? Kasa z karty schodzi. Kupujący zapłacił. Cała
    reszta to umowa między sprzedawcą a Allegro. Jak się chce wysyłać towar
    dopiero po wpłynięciu kasy to się nie daje "Płacę z allegro".

    --
    Kojer

  • 34. Data: 2009-12-30 14:21:42
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > No ale co to kupujacego? Kasa z karty schodzi. Kupujący zapłacił. Cała
    > reszta to umowa między sprzedawcą a Allegro. Jak się chce wysyłać towar
    > dopiero po wpłynięciu kasy to się nie daje "Płacę z allegro".

    ja sie odniosłem do tych 3 dni, zanim wyplace to na swoje konto lezy u
    allegro te 3 dni prawdopodobnie na krociutkich lokatach, jak pomnozysz
    to przez ilosc tranzakcji wykonanych przy pomocy place allegro to robi sie z
    tego sumka

  • 35. Data: 2009-12-30 14:39:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 12:48:11 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Ja znam sklep (wprawdzie w USA/UK), w którym zapamiętują dane z paypala.
    > Obecnie jak kupuję, to paypalem automatycznie ściąga mi kasę, bez żadnej
    > autoryzacji z mojej strony (choć oczywiście powiadomienie jest).

    Cóż, jak ktoś lubi.
    Ale wierzę, że można to wyłączyć?

    --
    :) Olgierd || http://olgierd.bblog.pl

  • 36. Data: 2009-12-30 14:57:05
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 15:21:42 +0100, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

> [...]
    > to przez ilosc tranzakcji wykonanych przy pomocy place allegro to robi sie z

    A ja do tego, że sprzedawca twierdzi, że jeszcze kasy nie dostał i nie chce
    wysłać :). W większości przypadków nie ma problemu i transakcje załatwia
    się błyskawicznie. No ale pewnie niedługo allegro wprowadzi prowizję i
    większość nie będzie dawać "Płacę z Allegro".

    --
    Kojer

  • 37. Data: 2009-12-30 14:59:53
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 09-12-30 09:53, RobertS pisze:
    > przelewu (opcja darmowa zarówno dla sprzedającego jak i kupującego) czy
    > płacimy np. kk, której dane zostały wcześniej do systemu wprowadzone
    > (żeby nie było, że coś trzeba wpisywać przy okazji każdej płatności)

    Już raz mnie tak okradziono (właściwie to Vodafone UK, bo był
    chargeback). Trzymanie numerów kart powinno być prawnie zakazane.

    --
    Raf

  • 38. Data: 2009-12-30 15:14:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-12-30, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    [...]

    > Cóż, jak ktoś lubi.
    > Ale wierzę, że można to wyłączyć?

    Nie chcę skłamać, ale w opcjach konta tego nie ma. Może podczas płacenia jest
    opcja "nie pamiętaj", ale tego nie sprawdzę teraz. Wiem, że jak ostatnio
    dokonywałem zakupów, to po zaznaczeniu paypala płatność po prostu wtedy przeszła
    i tyle.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2009-12-30 16:16:22
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > się błyskawicznie. No ale pewnie niedługo allegro wprowadzi prowizję i
    > większość nie będzie dawać "Płacę z Allegro".

    ale to tez jest molziwe, szybki przelew np przze kredyt bank polega na tym
    ze platnosci podaja ci kod ktory
    masz wpisac w tytule przelewu ktory sam wykonujesz na ich konto a oni
    wysylaja to do sprzedawcy, kpina z ludzi, bo
    sugeruja ze zostaje natychmiast zrealizowane a tak nie jest, juz raz przze
    platnosci.pl przez KB mi serwer dedykowany zawiesili.

  • 40. Data: 2009-12-30 17:57:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Jezus Maria, z tym to jednak poleciałeś -- dane karty na stałe w systemie
    > informatycznym? I to jeszcze w Allegro??
    >
    > To może od razu na Naszej Klasie wystawić dane karty ;-)

    o jeżu kolczasty, a na PP to niby jak jest? dane jednej karty można (nie
    wiem czy trzeba) wprowadzić, nawet wykonują jakąś próbną autoryzację na
    6,50 zł (później kasę oddają) i jesteś jakimś tam zweryfikowanym userem...
    jak chcesz płacić to nie musisz wprowadzać już danych tej karty

    jak mi się zarejestrowana tam karta kończyła to dostałem monit że mam
    coś z tym zrobić

    --
    pozdrawiam
    RobertS