eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkPolbank - cyrk
  • Data: 2009-08-07 08:13:51
    Temat: Polbank - cyrk
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ech,

    Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    że "już się mieli kontaktować". Umówili kuriera - ten nie dotarł. Jak po
    paru dniach zadzwoniłem, okazało się że żadego kuriera miało nie być :) Nic
    to, umówili kolejnego. Ten znowu zaginął w akcji a polbank go wymazał ze
    swej pamięci... Na szczęście trzeci dotarł.
    Potem czekałem na dalszy ruch ze strony Polbanku... czekałem i czekałem...
    Zadzwoniłem dowiedzieć się co się dzieje - "tak, wszystko w porządku,
    wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    zamiast "Prestiżowej" :)

    Zadzwoniłem na infolinię, nie wiedzieli co zrobić, w końcu złożyłem
    reklamację. Pewnie za miesiąc się zreflektują i zaczną reagować... :)

    P.S. Jak uruchomić dostęp do bankowości internetowej gdy ma się tylko kartę?
    Zapomniałem o to zapytać, a już nie mam siły do nich dzwonić...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1