eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Data: 2009-08-07 19:43:10
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 07 Aug 2009 13:21:58 +0200, Robert Kois napisał(a):

    >> Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i
    >> lepszy pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i
    >> się okazało że "już się mieli kontaktować". Umówili kuriera - ten nie
    >> dotarł. Jak po paru dniach zadzwoniłem, okazało się że żadego kuriera
    >> miało nie być Nic to, umówili kolejnego. Ten znowu zaginął w akcji a
    >> polbank go wymazał ze swej pamięci... Na szczęście trzeci dotarł. Potem
    >> czekałem na dalszy ruch ze strony Polbanku... czekałem i czekałem...
    >> Zadzwoniłem dowiedzieć się co się dzieje - "tak, wszystko w porządku,
    >> wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana
    >> przez bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem!
    >> "Komfortowa" zamiast "Prestiżowej"
    >
    > Pierwszy bład jaki zrobiłeś to to, ze nie złożyłeś wniosku w oddziale.
    > Jak składasz w oddziale to danemu pracownikowi zalezy na prowizji i
    > dzwoni i pilnuje

    Nie ma reguły. Pierwszą Polbankową robiłem w oddziale i miałem raczej
    mieszane wrażenia, drugą przez telefon i oprócz tego, że faktycznie
    kurier nawalił -- wszystko też poszło jak należy (oni prowizję też mają).

    > (przy okazji pozdrawiam oddział na Świdnickiej w Wrocławiu )

    A przyznać muszę, że są całkiem sensowni. Natomiast na pl. Kościuszki --
    drrama.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1