eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank - cyrkRe: Polbank - cyrk
  • Data: 2009-08-07 11:21:58
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Fri, 7 Aug 2009 08:13:51 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Zachciało mi się karty Polbanku - prestiżowej, bo wyższy cashback i lepszy
    > pakiet ubezpieczeń. Najpierw długo czekałem, potem zadzwoniłem i się okazało
    > że "już się mieli kontaktować". Umówili kuriera - ten nie dotarł. Jak po
    > paru dniach zadzwoniłem, okazało się że żadego kuriera miało nie być :) Nic
    > to, umówili kolejnego. Ten znowu zaginął w akcji a polbank go wymazał ze
    > swej pamięci... Na szczęście trzeci dotarł.
    > Potem czekałem na dalszy ruch ze strony Polbanku... czekałem i czekałem...
    > Zadzwoniłem dowiedzieć się co się dzieje - "tak, wszystko w porządku,
    > wyślemy kartę lada chwila". Po paru dniach dotarła umowa podpisana przez
    > bank, a dziś - karta... tylko że nie taka o którą wnioskowałem! "Komfortowa"
    > zamiast "Prestiżowej" :)

    Pierwszy bład jaki zrobiłeś to to, ze nie złożyłeś wniosku w oddziale. Jak
    składasz w oddziale to danemu pracownikowi zalezy na prowizji i dzwoni i
    pilnuje (przy okazji pozdrawiam oddział na Świdnickiej w Wrocławiu :))

    > Zadzwoniłem na infolinię, nie wiedzieli co zrobić, w końcu złożyłem
    > reklamację. Pewnie za miesiąc się zreflektują i zaczną reagować... :)

    Albo i nie ;).

    > P.S. Jak uruchomić dostęp do bankowości internetowej gdy ma się tylko kartę?
    > Zapomniałem o to zapytać, a już nie mam siły do nich dzwonić...

    Niestety, wizyta w oddziale :).

    --
    Kojer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1