  • Data: 2009-08-09 13:30:49
    Temat: Re: Polbank - cyrk
    Od: Tolek <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-08-08 09:58, Olgierd wrote:
    > Dnia Sat, 08 Aug 2009 07:19:19 +0000, Olgierd napisał(a):
    >
    > O, właśnie dostałem odpowiedź z EFG: "Uprzejmie informuję, że na chwilę
    > obecną trwają prace nad sporządzeniem aneksu do umowy dla kart
    > kredytowych, tak by w przypadku klientów którzy posiadają karty wydane
    > przed 16.06.09 możliwa była funkcja ,,cięcia kosztów". Aneks do umowy dla
    > kart kredytowych powinien pojawić się w najbliższym czasie."

    Ciekawe, bo ja się z nimi męczyłem i jeszcze w czwartek na infolinii
    powiedzieli mi, że jak chce, to tylko nowa karta wchodzi w grę. A w
    ogóle moje przygody z cashback to jak sinusoida

    1) najpierw Olgierd napisał na grupie, że pani powiedziała, że cashback
    włączy się automatycznie dla starych kart
    2) zadzwoniłem na infolinię, gdzie pani temu zaprzeczyła
    3) zadzwoniłem znowu na infolinie, gdzie dowiedziałem się, że można
    podpisać aneks, ale muszę udać się do oddziału
    4) w jednym oddziale dowiedziałem się, że u nich nie można, ale może
    można w innym (!)
    5) w innym oddziale dowiedziałem się, że jednak nie można
    6) na infolinii powiedzieli, że jednak nie można
    7) teraz Olgierdowi powiedzieli, że będzie można
    8) no właśnie, już się boje co będzie punktem 8. Oby nie powrót do pkt.
    3 ;-)

    W.