  • 11. Data: 2008-03-13 18:02:40
    Temat: Re: Przeniesienie karty z BPH do Pekao czyli jak stracić klienta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "JerzyR" 47d94f4b$...@n...home.net.pl

    > bank millennium ma oplate za ubezpieczenie karty 2,99 albo od kwietnia wiecej,
    > jako jedyny chyba bank pobiera opłate za ubezp. kk

    Każdy pobiera, ale nie wszędzie takie ubezpieczenia są obowiązkowe.
    GetIn Bank na przykład daje 50 złotych, po czym pobiera miesięcznie
    zł 4.5 na poczet ubezpieczenia. :) Niektóre banki (Sygma) pobierają
    ukradkiem/cichcem. :) (czyli kradną)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 12. Data: 2008-03-13 19:12:10
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli byłeś zadowolony z BPH, to najprościej będzie tam po prostu wrócić.

    przypuszczam, że sławkowi zależało na oddziale, do którego ma blisko (mieszka i
    pracuje), i który to zmienił się z bph w pekao.

    ktoś radził mc w citi - mam silver i też polecam.

    albo, jak polecał krzysztofsf, bierz kartę lukasa (onet, mc) - oddział obok
    pekao w tym samym budynku pewnie.

  • 13. Data: 2008-03-13 20:16:20
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-03-13 20:12, Użytkownik Konrad N>S> napisał:

> [...]
    >
    > ktoś radził mc w citi - mam silver i też polecam.
    >
    > albo, jak polecał krzysztofsf, bierz kartę lukasa (onet, mc) - oddział

    Do KK to oddział mi do niczego nie jest potrzebny - zjawiam się tam może raz
    na rok.

    BPH też ma swoje wady - pazerność na opłaty przede wszystkim. :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 14. Data: 2008-03-13 20:35:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-13 21:16, Sławomir Szyszło stwierdził, że:
    > BPH też ma swoje wady - pazerność na opłaty przede wszystkim. :)

    Mimo wszystko, w każdym razie jeśli chodzi o KK, są dość elastyczni
    (wprawdzie nie tak, jak Citi, ale zawsze) i chętnie zwalniają z opłaty
    za wznowienie.
    Wystarczy na infolinii na jakieś 2-3 m-ce przed upływem ważności karty
    poruszyć temat wypowiedzenia umowy.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 15. Data: 2008-03-13 20:44:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-03-13 21:35, Użytkownik Marcin Nowakowski napisał:

    > Mimo wszystko, w każdym razie jeśli chodzi o KK, są dość elastyczni
    > (wprawdzie nie tak, jak Citi, ale zawsze) i chętnie zwalniają z opłaty
    > za wznowienie.

    Taaaak... mi nawet nie chcieli obniżyć o jakieś 48% (bo brakowało kilkuset
    PLN do osiągnięcia limitu powodującego obniżenie o 50%).

    > Wystarczy na infolinii na jakieś 2-3 m-ce przed upływem ważności karty
    > poruszyć temat wypowiedzenia umowy.

    Hehe :) Może i to jest metoda - ciekawe czy działa na Pekao.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 16. Data: 2008-03-13 20:49:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-13 21:44, Sławomir Szyszło stwierdził, że:

    > Hehe :) Może i to jest metoda - ciekawe czy działa na Pekao.

    Nie wiem :-) ja zdążyłem przenieść KK do BPH, zanim mój oddział wcielono
    do Pekao.

  • 17. Data: 2008-03-14 03:29:30
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Mar, 21:35, Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:
> [...]
    > za wznowienie.
    > Wystarczy na infolinii na jakieś 2-3 m-ce przed upływem ważności karty

    Nie wiem.
    Ja w styczniu zglosilem, ze nie bede przedluzal KK wygasajacej w
    kwietniu, i jakos sie nie zainteresowali :)

    Fakt, ze ostatnio kupuje ich KK 4xgazeta :P

    Na ostatnim wyciagu nie mieli sugestii, jak to rozlozyc w planie
    splat :)

    W ostatniej chwili przenioslem ich wygasajaca KK do mBanku, bo cos mi
    sie wydaje, ze moga byc tam nowe ciekawe funkcjonalnosci.

  • 18. Data: 2008-03-18 21:24:38
    Od: m...@o...eu

    > przez Internet i karta autoryzowana podpisem.

    > Jeśli byłeś zadowolony z BPH, to najprościej będzie tam po prostu wrócić.

    A właśnie... Czy ktoś z was spróbował już to zrobić? Jeśli tak, to jak to wyglądało?
    IMO w BPH powinni mieć jakąś promocję dla "powracających" z Pekao SA. W końcu to
    już sprawdzeni klienci, często od wielu lat... ;)

    m23m

  • 19. Data: 2008-03-19 17:54:00
    Od: Jarek Godrych <j...@x...pl>

    18 Mar 2008 22:24:38 +0100, m...@o...eu napisal(a):

    >A właśnie... Czy ktoś z was spróbował już to zrobić? Jeśli tak, to jak to wyglądało?

    Szybko i sprawnie, ale bez cienia zainteresowania wcześniejszym kontem w
    BPH.

    Natomiast przyznam, że podczas wizyt w dwóch oddziałach BPH byłem
    świadkiem ze trzech rozmów pracowników ze zdenerwowanymi klientami
    przeniesionymi do Pekao, których pracownicy nowego banku nie potrafili
    obsłużyć, więc szukali pomocy w "starych" oddziałach. W mojej ocenie
    nastawienie pracowników BPH do tych klientów innego już banku było
    bardzo sensowne i uprzejme.
    --
    JG

  • 20. Data: 2008-03-23 00:15:09
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> napisał(a):

    > BPH też ma swoje wady - pazerność na opłaty przede wszystkim. :)

    Jeśli masz jeszcze w rozsądnej odległości oddział BPH, to mimo wszystko bym
    spróbował wrócić do małego BPH. Po podziale pewnie będą chcieli odbudować
    pozycję banku, więc powinni być bardziej elastyczni.
    Mi się zachciało eksperymentów i współpracy z nowym bankiem. Wybrałem ING -
    szczerze żałuję i odradzam. Tak niekompetentnej i niedouczonej kadry jak w
    ING, jak żyję nie widziałem. Gdyby mi nie było szkoda czasu, jaki już
    zainwestowałem w zdobywanie ich karty, to bym z niej zrezygnował, chociaż
    jeszcze nie dano mi z niej skorzystać&#8230;

    Tomek