  • 21. Data: 2008-03-25 07:36:03
    Temat: Re: Przeniesienie karty z BPH do Pekao czyli jak stracić klienta
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 23 Mar 2008 00:15:09 +0000, Tomasz Opalski napisał(a):

    > Jeśli masz jeszcze w rozsądnej odległości oddział BPH, to mimo wszystko
    > bym spróbował wrócić do małego BPH. Po podziale pewnie będą chcieli
    > odbudować pozycję banku, więc powinni być bardziej elastyczni.

    Należy jednak pamiętać, że BPH ma być przejęty przez Money Bank. A
    doświadczenia kredytowe mojej rodziny z MB nie są wcale pozytywne.

  • 22. Data: 2008-03-26 20:03:06
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    W podobnej sprawie - po aktywacji karty PEKAO dostałem jakiś dziwny wyciąg z
    przeniesieniem salda na nową kartę, w każdym razie saldo jest zero.
    Natomiast nie ma tam żadnej informacji o kwocie do spłaty za zamknięty okres
    rozliczeniowy, a ta zdecydowanie nie powinna być równa zero.

    Miał ktoś taką sytuację? Wysyłają jeszcze jeden wyciąg z saldem nowej karty?
    Mam nadzieję, że nie przesunęli mi okresu rozliczeniowego.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 23. Data: 2008-03-26 20:24:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Mar, 21:03, Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Miał ktoś taką sytuację? Wysyłają jeszcze jeden wyciąg z saldem nowej karty?
    > Mam nadzieję, że nie przesunęli mi okresu rozliczeniowego.

    Nie marw sie.
    Moze przy tym calym balaganie twoje saldo naliczyli na KK innego
    klienta :))))

    O tej fuzji to chyba beda w szkolach uczyc jeszcze przez dziesiatki
    lat :)

  • 24. Data: 2008-03-26 21:33:36
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-03-26 21:24, Użytkownik krzysztofsf napisał:

> [...]
    > klienta :))))
    >

    > O tej fuzji to chyba beda w szkolach uczyc jeszcze przez dziesiatki

    Mam podwyższoną tolerancję, bo też mam czasem jakiś udział w projektach typu
    "migracja" i wiem ile to zamieszania powoduje.
    Ale przejdę się chyba do oddziału, niech mi wydrukują ile mam spłacić.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 25. Data: 2008-03-26 21:44:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Mar, 22:33, Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> wrote:

    > Mam podwyższoną tolerancję, bo też mam czasem jakiś udział w projektach typu
    > "migracja" i wiem ile to zamieszania powoduje.

    No coz. Staneli przed problemem przejmowania masy klientow, zamiast
    kompleksowego wcielenia calego banku wraz z przejeciem i wygaszeniem
    produktow.
    Mozliwe, ze przy pelnej fuzji byloby lepiej, bo wymienialiby produkty
    sukcesywnie w miare utraty waznosci, oraz mieliby pelna kontrole nad
    oboma systemami informatycznymi.

    > Ale przejdę się chyba do oddziału, niech mi wydrukują ile mam spłacić.

    "Widze ciemnosc..." ;)

  • 26. Data: 2008-03-27 07:50:30
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Mnie przy okazji fuzji denerwują kłamstwa niedorzeczników prasowych
    tego banku i samego prezia.
    We wszelkich wywiadach, komunikatach zapewniali, że klienci będą mieli
    dostęp do oferty obu banków. Guzik prawda.
    Niech ktoś spróbuje wyrobić sobie teraz kartę kredytową np.
    bursztynową :) Niedasię. W placówkach można oferować tylko produkty
    starego Pekao.

  • 27. Data: 2008-03-27 07:53:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 08:50, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Niech ktoś spróbuje wyrobić sobie teraz kartę kredytową np.
    > bursztynową :) Niedasię. W placówkach można oferować tylko produkty

    Podawali, ze dostepne, ni epodawali do kiedy :))

  • 28. Data: 2008-03-27 07:58:45
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 27 Mar, 08:53, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Podawali, ze dostepne, ni epodawali do kiedy :))

    No chyba, że przez ułamek sekundy, który przegapiłem :)

  • 29. Data: 2008-03-27 07:59:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Mar, 08:58, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    > No chyba, że przez ułamek sekundy, który przegapiłem :)

    Dostepne nie znaczy zaoferowane do sprzedazy :))))

  • 30. Data: 2008-03-27 17:43:57
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2008-03-26 22:44, Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > "Widze ciemnosc..." ;)

    Ha, dziś (ok. 7 dni po wyciągu zamykającym starą kartę) przyszedł właściwy
    wyciąg. Ale to trochę zmyłka jest, bo najpierw piszą radośnie "masz 0 do
    spłacenia", a tu za chwilę "masz xxxx do spłacenia".

    --
    Sławomir Szyszło