eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie czy to nie wina bankuPytanie czy to nie wina banku
  • Data: 2005-09-27 12:53:11
    Temat: Pytanie czy to nie wina banku
    Od: "DGZ" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam Szanownych Grupowiczow.

    Znajomy ma nastepujacy problem, majac konto walutowe w pewnym banku
    zostały mu przesłane dolary z USA przez Money Express, i "przy okienku"
    została mu wypłacona pewna kwota w dolarach, potem okazało się że
    kwota ta została wypłacona pomyłkowo ponieważ źle została obliczona.
    (żeby się nie rozpisywać, nie wiem jakim cudem, na konto zostało wysłane
    1000 USD a Pani wypłaciła tak jak po przeliczeniu na PLN ale w USD czyli
    3000 USD)
    Znajomy byl nekany nieoficjalnymi telefonami, o zwrot, o niezamykanie konta
    itd. Zeby bylo smieszniej sytuacja zdażyła się jeszcze raz (dokładnie tak
    samo)
    i znowy zostały wypłacone 3000 USD, za trzecim razem bank już to co wpłynęło
    zatrzymał na poczet tych pomyłek a teraz nęka znajomego windykacja
    że niby spowodował debet, i tu pytanie, jaki debet ? Przecież znajomy
    wypłacił
    tyle ile było na koncie a informację tą otrzymał od kasjerki, to ewidentna
    pomyłka
    banku a na tym koncie nie można było zrobić debetu.
    Co radzicie ? Jak dać bankowi do zrozumienia że nie dość że się myli i jest
    nieprofesjonalny
    to jeszcze teraz arogancko domaga się zwrotu poprzez dział windykacji.

    Konto bank zamknął (też nie wiem czy zgodnie z regulaminem) i domaga się
    spłaty ponad 1000 USD na inne konto

    Za podpowiedzi będę w imieniu swoim i znajomego wdzięczny

    Pozdrawiam
    Dominik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1