eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie czy to nie wina bankuRe: Pytanie czy to nie wina banku
  • Data: 2005-09-28 12:46:14
    Temat: Re: Pytanie czy to nie wina banku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Wed, 28 Sep 2005 00:13:28 +0200, w
    <1qzcbl5188bq6$.1g304n6hxrqdd$.dlg@40tude.net>, ...@...c napisał(-a):

    > Nie może w celach prywatnych wykorzystywać informacji chronionych ustawą
    > prawo bankowe oraz o ochronie danych osobowych.

    Dzwoniła w imieniu banku -- a nawet jeżeli nie to taka powstanie oficjalna
    wersja.

    > Kasjer jak każdy inny
    > pracownik banku podpisuje dodatkowe oświadczenie zawierające wyrażnie tą
    > klauzulę. Podsumowując można za to wylecieć dsycyplinarnie z roboty. Gdyby
    > był to np. list (bo telefon jest trudno do udowodnienia ) to można ładne
    > odszkodowanie dostać (pare/naście tysięcy).

    Tak, powodzenia :)). Jakiś przykład czy tak sobie piszesz?

    BTW. Nie lepiej ten czas poświęcić na zarobienia na spłatę debetu? I tak kasę
    trzeba będzie oddać, więc po co tracić czas?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1