eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie czy to nie wina banku › Re: Pytanie czy to nie wina banku
  • Data: 2005-09-27 13:46:53
    Temat: Re: Pytanie czy to nie wina banku
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tue, 27 Sep 2005 14:53:11 +0200, w <dhbfbo$8ct$1@flis.man.torun.pl>, "DGZ"
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > i znowy zostały wypłacone 3000 USD, za trzecim razem bank już to co wpłynęło
    > zatrzymał na poczet tych pomyłek a teraz nęka znajomego windykacja
    > że niby spowodował debet, i tu pytanie, jaki debet ? Przecież znajomy
    > wypłacił
    > tyle ile było na koncie a informację tą otrzymał od kasjerki, to ewidentna
    > pomyłka
    > banku a na tym koncie nie można było zrobić debetu.
    > Co radzicie ? Jak dać bankowi do zrozumienia że nie dość że się myli i jest
    > nieprofesjonalny
    > to jeszcze teraz arogancko domaga się zwrotu poprzez dział windykacji.
    >
    > Konto bank zamknął (też nie wiem czy zgodnie z regulaminem) i domaga się
    > spłaty ponad 1000 USD na inne konto

    Jeżeli twój znajomy nie spłaci nienależnie pobranych pieniędzy, to zapewne
    sprawa trafi do sądu, a tam na 99% zapadnie wyrok na jego niekorzyść
    (bezpodstawne wzbogacenie się). W takim wypadku będzie musiał oddać kasę z
    odsetkami.

    Ciekawi mnie tylko, czy znajomy trafi przy okazji na listę dłużników i w
    efekcie będzie miał problemy kiedyś z kredytami :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1