eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPytanie czy to nie wina bankuPytanie czy to nie wina banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.man.tor
    un.pl!not-for-mail
    From: "DGZ" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pytanie czy to nie wina banku
    Date: Tue, 27 Sep 2005 14:53:11 +0200
    Organization: TORMAN, UMK
    Lines: 32
    Message-ID: <dhbfbo$8ct$1@flis.man.torun.pl>
    NNTP-Posting-Host: klient-220-46.petrus.com.pl
    X-Trace: flis.man.torun.pl 1127825592 8605 158.75.220.46 (27 Sep 2005 12:53:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@m...torun.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Sep 2005 12:53:12 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2741.2600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2742.200
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:364800
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam Szanownych Grupowiczow.

    Znajomy ma nastepujacy problem, majac konto walutowe w pewnym banku
    zostały mu przesłane dolary z USA przez Money Express, i "przy okienku"
    została mu wypłacona pewna kwota w dolarach, potem okazało się że
    kwota ta została wypłacona pomyłkowo ponieważ źle została obliczona.
    (żeby się nie rozpisywać, nie wiem jakim cudem, na konto zostało wysłane
    1000 USD a Pani wypłaciła tak jak po przeliczeniu na PLN ale w USD czyli
    3000 USD)
    Znajomy byl nekany nieoficjalnymi telefonami, o zwrot, o niezamykanie konta
    itd. Zeby bylo smieszniej sytuacja zdażyła się jeszcze raz (dokładnie tak
    samo)
    i znowy zostały wypłacone 3000 USD, za trzecim razem bank już to co wpłynęło
    zatrzymał na poczet tych pomyłek a teraz nęka znajomego windykacja
    że niby spowodował debet, i tu pytanie, jaki debet ? Przecież znajomy
    wypłacił
    tyle ile było na koncie a informację tą otrzymał od kasjerki, to ewidentna
    pomyłka
    banku a na tym koncie nie można było zrobić debetu.
    Co radzicie ? Jak dać bankowi do zrozumienia że nie dość że się myli i jest
    nieprofesjonalny
    to jeszcze teraz arogancko domaga się zwrotu poprzez dział windykacji.

    Konto bank zamknął (też nie wiem czy zgodnie z regulaminem) i domaga się
    spłaty ponad 1000 USD na inne konto

    Za podpowiedzi będę w imieniu swoim i znajomego wdzięczny

    Pozdrawiam
    Dominik


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1