  • Data: 2009-10-13 20:08:16
    Temat: ROR + KK w jednym banku... Czemu nie?
    Od: Michal <m...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przekonajcie mnie, dlaczego to jest zły pomysł? Może przeniosę KK z Citi
    do mbanku i pozostanę wierny tylko jemu ;) Łatwiejsza spłata (bo
    automatyczna), łatwiejsze kontrolowanie zadłużenia i w ogóle. Wiadomo-
    Citi ma mnóstwo plusów dodatnich i kilka plusów ujemnych. Chcę posiadać
    tylko jedną KK + kartę debetową. Pomijam opłaty, bo nie zakładam ich
    istnienia (Citi mnie zwolniło, w mbanku łatwo się zwolnić ilością
    transakcij)

    Przewinęła się wiele razy opinia, że ROR + KK w jednym banku to zły
    pomysł (lub też bardzo zły i niedopuszczalny). Dlaczego?

    --
    Michał