  • 21. Data: 2012-06-21 22:00:54
    Temat: Re: [Rajfi] Rezygnacja z karty
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    osa <o...@g...pl.ee> napisał(a):

    > Jak już pisałem w innej wiadomości w tym wątku:
    >
    > W regulaminie 'Użytkownik Karty jest zobowiązany dostarczyć' ale o
    > sankcjach nie piszą więc luz :)

    Ale ja nie o to pytam :)

    Dzwonię i mówię, że chcę zastrzec kartę. Nie podaję powodu, że zgubiłem ani
    żadnego innego. Po prostu chcę zastrzec albo chcę zastrzec z powodu rezygnacji
    z karty. Mogę?

  • 22. Data: 2012-06-21 22:13:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Konfabulator" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > "Zastrzeżenie karty blokuje możliwość korzystania z niej i jest nieodwracalne.
    > Użytkownik karty w terminie 14 dni od jej zastrzeżenia powinien dostarczyć do
    > Banku:
    >
    > 1) pismo wyjaśniające okoliczności zgubienia lub kradzieży karty,
    > 2) zaświadczenie o zgłoszeniu popełnienia przestępstwa kradzieży karty wydane
    > przez Policję, jeżeli karta została skradziona. "

    Przecież karty zastrzega się także z innych powodów. Np. uzasadnione
    podejrzenie, że karta (pasek) mogła być skopiowana :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 23. Data: 2012-06-21 22:22:20
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    > Przecież karty zastrzega się także z innych powodów. Np. uzasadnione
    > podejrzenie, że karta (pasek) mogła być skopiowana :-)

    Na to też mają paragraf :D

    Posiadacz bądź Użytkownik Karty jest zobowiązany dostarczyć do Banku
    pismo wyjaśniające okoliczności kradzieży danych z Karty

    Ciekawscy są ;)

  • 24. Data: 2012-06-21 22:33:02
    Od: kome <p...@g...com>

    test

  • 25. Data: 2012-06-21 23:19:05
    Temat: Re: Rezygnacja z karty
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    > Posiadacz bądź Użytkownik Karty jest zobowiązany dostarczyć do Banku
    > pismo wyjaśniające okoliczności kradzieży danych z Karty
    >
    > Ciekawscy są ;)

    omg co za bank!! Dobrze że chociaż nie życzą sobie doprowadzenia do
    nich podejrzanego o kradzież danych z karty.

  • 26. Data: 2012-06-22 00:04:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 17:36:48 +0200, witrak() napisał(a):

    > Drogi Banku, w dniu ...

    spotkałem kolegów z podstawówki i poszliśmy to uczcić.

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2012-06-22 00:08:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 Jun 2012 21:42:37 +0200, osa napisał(a):

    > W regulaminie 'Użytkownik Karty jest zobowiązany dostarczyć' ale o
    > sankcjach nie piszą więc luz :)
    >
    > Powód: karty nie ma w miejscu w którym ją zostawiłem co oznacza
    > zagubienie i tyle ;) W moim pisemku mam dyspozycję niewydawania nowej w
    > związku z zagubieniem i zastrzeżeniem starej... bez wyjaśnień.

    Ja pod koniec kwietnia zrobiłem aktywacje i za chwilę zastrzeżenie (przez
    www oczywiście). Do tej pory nic się nie wydarzyło.

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2012-06-22 04:12:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "TrzyLinie" jrv88e$755$...@i...gazeta.pl

    > Drogi Banku, dnia ... szedłem przez zatłoczone przejście dla pieszych
    > przy ulicy ... Spieszyłem się do bankomatu i gmerałem w spodniach, poszukując

    Nie pamiętasz nawet nazwy ulicy? Piłsudskiego jest zapewne w każdej miejscowości. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-06-22 09:02:49
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > przez Policję, jeżeli karta została skradziona. "
    >
    > Czy ktoś już "zgubił" kartę i wymagali od niego pisma?

    A gdy mi wyrwała z ręki kartę przelatująca właśnie sroka :) , to mam to zgłaszać
    na policję jako kradzież czy jest to zwykłe zgubienie?

  • 30. Data: 2012-06-22 10:31:23
    Od: kecef <n...@n...no>

    W dniu 22.06.2012 00:08, xbartx pisze:
    > Ja pod koniec kwietnia zrobiłem aktywacje i za chwilę zastrzeżenie (przez
    > www oczywiście). Do tej pory nic się nie wydarzyło.

    Miałem podobnie i również 0 problemów. Dodam, że bonus za kwiecień i maj
    jest :] więc nie wiem, dlaczego robicie tyle problemów.