  • 31. Data: 2012-06-22 12:02:53
    Temat: Re: [Rajfi] Rezygnacja z karty
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" jrvc3t$fn9$...@i...gazeta.pl

    > W sumie to masz rację, a w regulaminie nie ma takich zapisów, więc nie powinni
    > tego żądać. Więc po co takie głupoty wypisują w systemie? Ja ze strachu :)
    > wylałem z konta wszystkie środki i jutro dopiero zablokuję kartę, na wszelki
    > wypadek ;)

    Ja ze strachu im zostawiłem po 199 groszy.

    IMO nic w tym złego, że w zamian za wiśnie bank uczy się dobrych manier.
    A że ma spore zaległości -- dał 200 wiśni, zamiast zwyczajowych 50 czy 100.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2012-06-22 12:07:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" jrvoat$do8$...@i...gazeta.pl

    > Przez www... i już zaczynam żałować. Właśnie zaczynam
    > redagować pisemko gdzie złożę dyspozycję nieprzysyłania
    > nowej w miejsce zastrzeżonej wraz z wypowiedzeniem umowy.
    > W drodze z pracy podrzucę pismo do oddziału.

    Napisz, że pilnowanie karty jest dla Ciebie za trudne. ;)

    > Oczywiście nadal nie mogę pobrać historii rachunku,
    > potwierdzeń operacji ani wyciągów w PDF bo są dane
    > przypadkowe... tak jakby podpięli na stałe PDFy
    > testowe bo na przykład data księgowania to 'dsascd'.

    Dobry pomysł. :)

    IMO z niezłym prawdopodobieństwem mogliby nawet przewidywać
    konkretne sumy czy obroty w ogóle na tych kontach. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 33. Data: 2012-06-22 12:30:10
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ja ze strachu im zostawiłem po 199 groszy.

    To chyba o 201 za mało.

  • 34. Data: 2012-06-22 14:44:30
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Konfabulator <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Widzieliście jakie z nich spryciarze?

    Zadzwoniłem do nich przez Skype. Powiedziałem, że chce zrezygnować z karty.
    - Dlaczego?
    - Bo była w promocji, a nie jest mi potrzebna.
    - Ok, zastrzegłem kartę i zapobiegłem wydaniu nowej. Jeśli zechce Pan mieć
    kartę, trzeba udać się do oddziału i podpisać nową umowę o kartę.

    I tyle. 3 minuty i po sprawie. Chyba lepsze niż gubienie w serwisie :)

  • 35. Data: 2012-06-22 17:21:41
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-22 14:44, Konfabulator pisze:

> [...]
    > kartę, trzeba udać się do oddziału i podpisać nową umowę o kartę.
    >
    > I tyle. 3 minuty i po sprawie. Chyba lepsze niż gubienie w serwisie :)

    też zadzwoniłem, tylko przez telefon, powiedziałem, że już mi nie będzie
    potrzebna i tyle, karta zastrzeżona, opłat nie będzie

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 36. Data: 2012-06-22 17:39:44
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-22 10:31, kecef pisze:

    > Miałem podobnie i również 0 problemów. Dodam, że bonus za kwiecień i maj
    > jest :] więc nie wiem, dlaczego robicie tyle problemów.

    Ależ przecież po to jest ta grupa ;) Dziś byłem w oddziale zamknąć konto
    i zagadałem m.in. o ten ich śmieszny zapis z wyjaśnieniem okoliczności
    zagubienia na co bankier się uśmiechnął i stwierdził, że oni tego w
    oddziale nie praktykują ;)

  • 37. Data: 2012-06-22 19:45:46
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

    > Stówka poszła przelewem i karta zastrzeżona, ale uwaga: nie ma możliwości
    > powiadomienia banku o braku chęci na wydanie nowej... więc zgodnie z
    > regulaminem bank wyda nową! Kpina... jutro w oddziale złożę taką
    > dyspozycję bo jeszcze wyślą i pobiorą opłatę za nową.

    zgubiłem, zastrzeglem, zadzwonilem spytac jak to dziala, czy sami przysla
    nowa karte - powiedzieli, ze bez mojej dyspozycji na 100% nie przesla i czy
    che zlozyc im taka dyspozycje teraz.
    czyzby gosc na infolinii gadal glupoty?

  • 38. Data: 2012-06-22 19:49:29
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    > ale to karty nie niszczy, wypraną kartą da się płacić (zakładam, że pranie
    > nie odbywało się w max temp.)

    no przecież dwie godziny prasował potem :)

  • 39. Data: 2012-06-22 23:01:02
    Temat: Re: Rezygnacja z karty
    Od: "jerry ." <m...@g...com>

    On 22 Cze, 14:44, "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > kartę, trzeba udać się do oddziału i podpisać nową umowę o kartę.
    >
    > I tyle. 3 minuty i po sprawie. Chyba lepsze niż gubienie w serwisie :)

    Zastrzegłem telefonicznie i powiedziano mi że mam wysłać lub podrzucić
    do oddziału oświadczenie o okolicznościach zagubienia karty, no jaja
    jak berety!

  • 40. Data: 2012-06-23 01:49:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" js1hfj$tmf$...@n...news.atman.pl

    > To chyba o 201 za mało.

    IMO debetówka kosztuje 199 groszy miesięcznie.
    Czegoś nie wiem?

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'