  • Data: 2006-04-02 20:29:42
    Temat: Re: 1% podatku - niebezpieczna zabawa
    Od: "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | Witam
    |
    | Uzytkownik "Artur A. Surowiec" <s...@k...pl> napisal w
    wiadomosci

    | Jak dla mnie poziom najnizszej pensji dopuszczalnej przez prawo
    | to jest kiepska pensja. Niech bedzie nawet 1000 brutto/m-c
    | to jest niewiele a informacje moga byc warte duzo wiecej.
    | Swoja droga te pensje tlumacza pozniejsza 'jakosc'
    | tych infolini.

    Nie ma czegos takiego jak najnizsza dopuszczalna przez prawo pensja
    na umowe zlecenia. Nie wiem tez gdzie zarobki sa na takim poziomie
    jaki wymieniles. Jesli to okolo 20 godzin w tygodniu, a osoba ma
    slabe wyniki i maly staz to moze i tak jest. Kiepska jakosc nalezy
    raczej tlumaczyc duza rotacja.

    | To glownie dlatego, ze np. w Wawie za takie pieniadze by juz
    chyba nikogo
    | nie udalo sie znalesc.

    W innych miastach wszystko jest tansze - czynsz, jedzenie i sila
    robocza, czy cos w tym zlego, ze banki ograniczaja koszty?

    | W takim banku gdzie ja dzwonie to jezeli chce porozmawiac z kims
    | to naciskam ten sam przycik i lacze sie z zywym czlowiekiem
    | niezaleznie od tego co chce zrobic. Dopiero czlowiekowi mowie, co
    | chce zrobic.

    To musi byc jakis maly bank, albo ta osoba przelacza dalej, bo nie
    uwierze, ze jakas osoba, która pracuje od miesiaca albo trzech, a
    za kolejny miesiac albo trzy juz jej tam nie bedzie, jest
    kompetentna we wszystkich sprawach, w jakich moze dzwonic klient.

    | Tak powino byc. W rzeczywistosci jednak nie do konca tak jest.

    Ja akurat mam inne doswiadczenia. Byc moze ogladalismy inne banki.

    | Czasami na 1/8 etatu a reszte u kogos innego.

    Nawet gdyby to byla 1/16 to i tak nie ma to znaczenia.

    | Czasami tyle informacji wsytarczy.

    Jakis przyklad? Mozna latwo sprawdzic, kto wykonal operacje - albo
    zrobiles to przez internet (i wiadomo, ze to Ty, za pomoca loginu i
    hasla), albo przez telefon (jest nagranie), albo jest gdzies
    dyspozycja z Twoim podpisem.
    A jak niby ktos mialby wyczyscic Twoje konto?

    | Nie sadze, ze nieuczciwy pracownik banku bedzie sie zachowywal
    jak
    | debil i zaraz po rozmowie czyscil mi konto (zreszta nie sadze,
    bym sie
    | stal celem takiego ataku, az tyle to nie mam).

    Wiesz, nawet niech to zrobi 5 lat pózniej. Wklikujesz numer klienta
    i mozesz sobie posluchac wszystkich rozmów. Kazda operacja jest
    przeprowadzona przez konkretna osobe, która jest zalogowana i sa
    logi, w których mozna sprawdzic historie wszystkiego. Nie ma
    znaczenia, czy minie 5 minut czy 5 lat. W bankach sa specjalne
    departamenty, które zajmuja sie bezpieczenstwem i w razie czego
    znalezienie winnej osoby dlugo nie potrwa.

    --
    Pozdrawiam,

    Artur Adam Surowiec
    artur at surowiec.tk