eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpw3.2000Re: 3.2000
  • Data: 2010-05-08 10:30:33
    Temat: Re: 3.2000
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hs38rq$3eb$1@news.onet.pl...
    > Jan Werbiński pisze:
    >> Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >> news:hs23kc$q05$1@news.onet.pl...
    >>> od momentu wejscia na poklad kapitan jest drugi po bogu i jak widzi ze
    >>> na pokladzie sa naruszone zasady bezpieczenstwa - patrz wypadek casy -
    >>> to ma nie tylko prawo ale i obowiazek odmowic lotu.
    >>
    >> W momencie wejścia na pokład nie były naruszone zasady bezpieczeństwa.
    >> Dopiero pod koniec trasy złamali zasady.
    >
    > a gdyby samolot rozpieprzyl sie przy starcie to w ktorym momencie
    > doszloby do zlamania zasad bezpieczenstwa?
    >
    >>
    >>>
    >>> to jego psi obowiazek.
    >>>
    >>> pozdrawiam
    >>> SlawcioD
    >>>
    >>> ps. kancelaria sejmu ukladala liste i co wy na to maniania i czarli?
    >>
    >> Ja na to, że gadasz bez sensu i nie rozumiesz o co chodzi.
    >>
    >>
    > widocznie mnie nie rozumiesz.
    >
    > po katastrofie casy weszlo zalecenie aby nie wozic jednym samolotem
    > wiecej niz ilus tam generalow. wiec samo ich wejscie na poklad zlamalo
    > to zalecenie.
    >

    zwykła nieprawda.
    ustalono zakaz przewożenia dowódcy sił powietrznych i jego zastepcy w jednym
    samolocie.
    moze najpierw sprawdź zanim zaczniesz coś ściemniać.

    george

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1