  • Data: 2011-09-25 21:30:45
    Temat: Re: 50mln w lotto do ktorego banku skierowac ?
    Od: sunwick <s...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Druga kwestia tajemnica.
    >Wiadomo, wpływa kwota, ktoś w banku widzi saldo, że info o kwocie nie
    >wycieknie gwarancji nie ma, ale jak zmniejszyć ryzyko wycieku takiej informacji ?

    tajemnica? nie zartuj, a urzad skarbowy to co? w twoim urzedzie
    pracuja dziesiatki ludzi - i tak mozna by dalej...
    myslisz ze ludzie nie dowiedza sie ze ktos wygral? :)

    od razu zauwaza, nowy samochod... nowe cos tam :)

    A lokata w aliorze jest teraz 6,03% netto wiec suma odsetek jakby sie
    powieksza, a ja sam bym rozbil ta kwote na paredziesiat bankow, i moze
    nawet gdzies zagranice przetransferowal :-)