  • Data: 2011-09-26 08:52:21
    Temat: Re: 50mln w lotto do ktorego banku skierowac ?
    Od: bzdreg <b...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-26 09:42, k...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Z tego co kiedyś się chwalili to dostajesz wraz z nagrodą konto na którym ta
    > nagroda jest zdeponowana, kiedyś było to PKO BP, teraz nie wiem, pewnie podobnie.

    > Jeśli nadal jest tak jak było to nie jest wykonywany żaden przelew, a do
    > takiego konta nie ma dostępu żaden szeregowy pracownik. Podatek zryczałtowany
    > odprowadza anonimowo TS, więc nikt o tym nie wie dopóki nie zaczniesz wydawać.

    Jakoś w to nie wierzę.
    Taka kasa w rękach osoby niedoświadczonej, to "pieniądze leżące na
    ulicy" dla porywaczy, szantażystów itp. Także dla całej gromady hien.
    A tacy potrafią "przekonać do współpracy" każdego pracownika każdej
    firmy, nie wyłączając wiceprezesów.

    ... aż się chce przytoczyć dowcip o babci, która się założyła, że będzie
    trzymała w garści jaja dyrektora banku ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.