  • Data: 2021-01-07 19:04:40
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.01.2021 o 18:51, Eneuel pisze:

    > Musiałbym porównać Asusa z innymi telefonami...
    > W Wieńcu była taka okazja -- był słaby zasięg Play,
    > ale nie porównywałem.
    >
    > Ogólnie (wg mnie) warto mieć SIMki różnych operatorów.

    Jak na razie to mam praktycznie pod samym domem maszt T-Mobile, a karty
    Virgin i Play,. W roamingu mam wiec zasięg. Ale to tylko do rozmów, bo
    na karcie Play Internet nie da się do niego zalogować, tak samo w
    roamingu do rozmów nie ma dostępu do LTE. Gdy wyczerpią środki na
    obecnych kartach to raczej nie ma wyjścia, chcąc mieć normalny zasięg -
    muszę przejść do T-M.

    > Gdybyś miał Galileo -- widziałbyś/widywałbyś u siebie (~Poznań)
    > naraz dużo (~10) satelitów z flagą UE w części GNSS. Satelity
    > SBAS (jeden czy kilka -- obojętne) nie podadzą Ci pozycji.

    Chyba była mowa o tym japońskim satelicie. Bo kilka satelitów Galileo to
    widać nawet w domu przy oknie. A więc tak, GNSS ID satelitów Galileo -
    2,3,7,8.11,12,24,25.36.  SBAS, teraz widać jednego satelitę z flagą
    Unii  ID - 123.