  • Data: 2021-01-07 23:35:14
    Temat: Re: 9hpln
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "trybun" rt7i90$r4r$...@g...aioe.org

    > Przecie masz także ten sam program to i sam możesz zobaczyć,.
    > Nawet jak nie ma u Ciebie Galileo to zobaczysz w rubryce SBAS ruska
    > flagę, u mnie dodatkowo jako że telefon widzi Galileo to jest także
    > flaga Unii. I jak już pisałem - flagi Unii widać zarówno w GNSS
    > jak i SBAS.

    Wiele razy Ci pisałem -- w SBAS nie masz Galileo, lecz EGNOS.

    > Każdy. GNSS i SBAS, co potwierdzam w przypadku Galileo i Glonass.

    Wiele razy Ci pisałem -- w SBAS nie masz Galileo, lecz EGNOS.
    EGNOS do Galileo ma się nijak -- jedno i drugie jest w Europie,
    ale w zamierzeniach EGNOS nie powstał z myślą o poprawianiu Galileo.

    > Tak, yes, da, ja.

    Wcześniej pisałeś, że masz Galileo w SBAS.
    Nie wspominałeś o flagach UE w GNSS.

    Co więcej -- w 2018 r. pisałeś, że widzisz naraz
    jednego bądź dwa satelity Galileo.

    Niedawno pisałeś, że widzisz Galileo -- 123 i 136.

    Piszesz też o dokładności 3 metrów -- choć nie piszesz tego wprost.

    Wszystko wskazywało na to, że NIE MASZ Galileo w swej Motce.

    lfins.gnss_compare

    > Galileo mam na pewno, ale dzięki za link, aplikacje na pewno wypróbuje

    Mnie nie zależy na wieści -- masz Galileo czy nie masz.
    (; Być może okradam Cię [ze złudzeń] z Galileo. ;)

    --