  • Data: 2021-01-08 13:02:20
    Temat: Re: 9hpln
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    > "trybun" rt7i90$r4r$...@g...aioe.org

    > Wiele razy Ci pisałem -- w SBAS nie masz Galileo, lecz EGNOS.

    A ja proponuję po raz już któryś wejść w legendę tego programu GPS Test
    i sam się przekonasz że wg niego EGNOS= Unia Europejska, czyli nie mniej
    ni więcej - Galileo.

    > Wiele razy Ci pisałem -- w SBAS nie masz Galileo, lecz EGNOS.
    > EGNOS do Galileo ma się nijak -- jedno i drugie jest w Europie,
    > ale w zamierzeniach EGNOS nie powstał z myślą o poprawianiu Galileo.

     To ciekawe, wobec tego w związku z czym powstał EGNOS, np w związkiu z
    amerykańskim WAAS czy ruskim SDCM?

    > Wcześniej pisałeś, że masz Galileo w SBAS.
    > Nie wspominałeś o flagach UE w GNSS.

    Flagi Unii które firmują Galileo są tu i tu.

    > Co więcej -- w 2018 r. pisałeś, że widzisz naraz
    > jednego bądź dwa satelity Galileo.
    >
    > Niedawno pisałeś, że widzisz Galileo -- 123 i 136.
    >
    > Piszesz też o dokładności 3 metrów -- choć nie piszesz tego wprost.
    >
    > Wszystko wskazywało na to, że NIE MASZ Galileo w swej Motce.

    Oj, chyba w 2018 to ja nawet o motce nie słyszałem, ten telefon mam
    chyba od jakiegoś roku. A wcześniejszy miał tylko GPS i Glonass.

    > Mnie nie zależy na wieści -- masz Galileo czy nie masz.
    > (; Być może okradam Cię [ze złudzeń] z Galileo. ;)

    Prawdę pisząc to mi też nie zależy, wręcz konia z ogonem temu który
    unowocześni Motkę rozwiązaniami nawigacyjnymi wziętymi z starego
    TP-Linka. Jednak to nie zmienia faktu że Motka widzi Galileo.